Söndag

Idag är det sista dagen jag har jullov, sista dagen jag har jullov i gymnasiet.
Det känns nästan lite läskigt, men samtidigt kommer jag närmare och
närmare min dröm.  :)

Sista dagen på jullovet, och jag vaknade tidigt. Vi ska nämligen iväg till
Haparanda tillsammans med älsklingens föräldrar. Vad vi hittar där
återstår att se, men jag hoppas vi hittar det vi letar efter.



Jag ska söka upp en jullovslista i min kategori Listor & Utmaningar,
tror att det ska finnas en där sedan tidigare. Så ni ska få ta del av
vad som hänt under mitt jullov.

Ha det bra så hörs vi senare, Ciao!
Henrik, jag älskar dig mest av allt i hela världen :) <333
Du och jag föralltid - tills döden skiljer oss åt ;* <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0