Kändisar jag har sett

Godkväll på er allesammans! :) Här kommer en liten utmaning som jag
har sett hos några bloggare.. Man ska visa bilder på alla artister man
har sett. Detta är alltså dem jag har sett under mina år jag sprungit på konserter.    



Artisterna jag har sett är följande:
Ramsells, Niclas Wahlgren, E-type, Millencolin, Jerry Williams, Nordman,
Martin Stenmark, Miio, Sonja Aldén, Sebastian Karlsson, Brolle, Andreas
Johnsson, Raymond & Maria, Markoolio, Promoe, Anders Johansson, Ola,
Evan, Takida, Danny, Alcazar, Nanne, Emilia, Darin, Europe, The Hellacopters,
Cosmo4, Raised Fist, Slade, Da Buzz, Sunrise Avenue, E.M.D, The Poodles,
Sweet, Velvet och Timbuktu och Linda Bengtzing (ej med på bild).

Det kan hända att jag har glömt någon, för det är ett x-antal artister
jag har sett.. Dessa artister har jag hunnit se mellan 2005 - 2008. ;)
Hoppas ni antar denna utmaning och visar vilka artister ni har sett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0