Hur har jag förändrats?

Hur har jag förändrats genom åren?


Jag som liten
1. Vad hette din första bästa vän? Bettan
2. Vad hette din första kärlek? Haha, det var många man var kär i som liten..
3. Vilken var din favorit rätt? Köttfärssås och Spaghetti kanske?
4. Vilken var din favorit färg? Rosa
5. Vart bodde du? Seskis
6. Vad tyckte du var det bästa som hänt? Att jag fick Kosmos :) <3
7. Vad tyckte du var det värsta som hänt? Inte en aning ;o
8. Vad ville du bli när du blev stor? Polis
9. Vem var din favorit? Typ min morbror? ;D
10. Vilket godis tyckte du bäst om? Choklad
11. Vilken hårfärg hade du? Mörkbrunt


Nu
1. Vad heter din bästa vän? Marie :)
2. Vad heter/hette din senaste kärlek? Henrik :) <3
3. Vilken är din favorit rätt? Tacos
4. Vilken är din favorit färg? Svart och Rosa
5. Vart bor du? Kalix ;)
6. Vad tycker du är det bästa som hänt? Flyttat till Kalix ;>
7. Vad tycker du är det värsta som hänt? Pass.
8. Vad vill du bli? Socionom eller Behandlingsassistent.
9. Vem är din favorit? Älsklingen och Marie.
10. Vilket godis tycker du bäst om? Choklad
11. Vilken hårfärg har du?  Mörkbrunt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0