Mobil-utmaning

Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Ok :) Trevligt! :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Jag är full ;)

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Tar det lång tid för dig att gå? :) <3

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag vet inte, men de verkar inte vara påväg.. ;b

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Cider och Tapio med turkisk peppar.  ;)

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Jag skruvar fast skyltarna ;) <3

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Jag är hemma nu :)

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jodå, det blir snart :) <3

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Vi håller på med Roberts bil :)

10. Din romantiska replik?
Det hoppas jag med! :)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Okej jag kommer så fort jag kan.

Kommentarer
Postat av: Joanna

väskor eller skor? vill jätte gärna höra just din åsikt!

2008-09-28 @ 17:30:00
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

haha den där är så rolig, listan =)



vi bor i en tvåa på 65 kvm!

hur bor du nu?



kram

2008-09-28 @ 20:46:12
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: iosefin

nu har min blogg blivit lite tråkig eftersom ja bara skriver vad ja gjort och det är inte mkt intressant där ^^ så kan ni alla ge mig ett tips på vad ja ska skriva om? svara i mina kommentarer på mitt inlägg ( ge mig ett tips vad ni vill läsa om? )

2008-09-30 @ 14:31:41
URL: http://iosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0