5 saker

5 saker i min frys:

Pytt i panna, chicken nuggets, fiskpinnar, dill, pizza

5 saker i min kyl:
Mjölk, potatis, gurka, korv, gräddfil

5 saker i min garderob:

Huvtröjor, jeans, underkläder, sockar, linnen


 5 saker i mitt badrumsskåp:
 Deodorant, febertermometer, plåster, huvudvärkstabletter, flourtabletter

5 saker i min handväska:
Halstabletter, tuggummi, pedagogiskt ledarskap-häftet, pengar, vantar


5 saker i mitt skafferi:
Nudlar, kryddor, socker, mjölkchoklad, riskakor

5 människor som är viktiga för mig:
Älsklingen, Mamma, Mommo, Moster och Kusin Nicke

5 saker som är viktiga för mig:
Mobilen, nycklarna, datorn, pengar, tv:n

5 personer jag utmanar:
Zandra, Rosanne, Jenna, Elin och Moa (småkusin)

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

hej gumman!



ja stress är en farlig sak, svårt att ta på! men det är bra att du upptäcker det redan nu och lär dig slappna av!



kramar

2008-09-23 @ 20:09:33
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0