Mobil-utmaning

Ta fram mobilens telefonbok, och svara ärligt!

Har du pussat nummer 2?
Nej.. (Mosters man Anders)

Vad har du för relation med nummer 20?
Förlovad, världens bästa älskling (Henrik) <3

När ska du träffa nummer 30?
Imorgon ;b (Mamma)

Är nummer 18 söt?
Klart hon är! :) (Hk)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Snäll kille som är skojigt ;D (Dennis)

Gillar du nummer 14?
Som kompis, ja! (Elin A)

Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Nej det har jag inte, fast vi är grannar.. (Ann)

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Det blir väl efter praktiken antagligen. (Jenny)

Är du nära vän med nummer 23?
Nej, jag är inte nära vän med idrotts-läraren. ;b (Ingela)

Har du gått på bio med nummer 4?
Nej det har jag inte, inte vad jag minns.. :) (Anne-Maj)

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha javisst, som kompisar såklart! ;) (Madde)

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Vi pratar inte så ofta, fast vi är släkt.. (Anton)

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Absolut, har redan fått en kram. Men en till skadar väl inte? ;b (Carola)

Vad har du och nummer 24 för relation?
Kompisrelation, båda är ju BF:are (Kangastie)

Vad skulle du vilja göra med nummer 26?
Jadu, säga "Hej".. :D (Linnea K)

Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon är rolig :) (Carina)

Brukar du och nummer 16 träffas?
Jodå, men det blir inte så ofta.. (Frillo)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0