7 saker om mig

Jag har blivit utmanad av Sanne att göra denna utmaning om mig själv.

Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
* Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och
länka dem. Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

1. Jag är väldigt sparsam, slösar aldrig mycket pengar.
2. Jag hade 8 MVG:n i betyg förra året på gymnasiet.
3. Jag är påväg att bli utbränd,enligt min stresshanterings-lärare
      (som även är psykolog), även bevisat genom en rad olika tester.
4. Jag äter hellre frukt än godis, det är godare.
5. Jag dricker nästan aldrig dricka, dricker hellre te.
6. Jag har läkar/tandläkar-skräck.
7. Jag är rädd för mörker.

Jag utmanar: Moa, Zandra, Elin, Bim, Evelina, Sabine, Kissie.

Kommentarer
Postat av: Bim

Hej Mia! Kul att du utmanade mig! Jag lovar att anta den, men det kanske inte blir i kväll. Får se om jag känner för det i kväll, annars så lovar jag att göra den någon gång i helgen! :-)

2008-11-13 @ 17:49:33
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

Nu har jag gjort utmaningen! :-)

2008-11-16 @ 10:22:43
URL: http://bim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0