Lista

Denna lista har jag hittat på helt själv! Vill ni göra den i er blogg, skriv
gärna till mig då.. Jag ser ju ändå att det är min lista, eftersom det
inte finns någon liknande.

När började du blogga?
23 November 2006  (imorgon fyller bloggen två år!)

Varför började du blogga?
Hade läst bloggar ett tag, och blev sugen att själv prova på det.
Nu är jag fast i blogg-världen! :)


Vad stod det i ditt första blogg-inlägg?
Yes, nu sitter jag här med SanneH :) Fattar nada av detta,
men jag lär väl mig. Jäjä, ganska fult detta ; o Snart till ICA
sen vidare till mig, och ha kul. ;)

HENRIK - MIN MIN MIN <3

Vem övertalade dig att börja blogga?
Sanne


Hur många bloggar läser du?

Det är några tiotals.. Upp emot 50-talet i alla fall.. :)

Hur många av dessa bloggar läser du varje dag?
Kanske 15-20 stycken.. :)

Har du någon favoritblogg?
Ofc! Evelina, Bim, Jenny, och vännerna.


Hur många besökare har du per dag?

Det varierar, men kring 100-150 stycken.

Hur många kommentarer får du per dag?

Inte alls många. Kring 10 stycken, oftast.

Hur många inlägg skriver du per dag?
Det beror på hur mycket tid jag har till det. Men 1 till 10, där emellan.. :)


Tjänar du pengar på din blogg?

Nej, inte ännu.

Samarbetar du med något företag?

Haft kontakt med ett klädföretag, men inget samarbete direkt.

Vad bloggar du om?
Min vardag, plugget och allt möjligt.


Vilken blogg-genre läser du helst (vardaglig, musik, mode osv.)?

Gillar mest de vardagliga-bloggarna. Mode-bloggar finns det för
mycket av.. ;o

Läser du någon blogg från din stad/by?
Från Kalix finns det vissa bloggar jag läser regelbundet, ja.


Läser du någon blogg från en annan kommun?

Någon enstaka från Haparanda, men de är inte allt för intressanta.
Haparanda är rätt tråkigt, haha.

Läser du någon blogg från ett annat land?
Japp, läser en från Chile.


Brukar du ändra designen på din blogg?

Yesbox, det är kul med förändringar! :)

Hur ofta gör du det?
När jag blir less designen.. ;b


Är du nöjd med din design nu?

Jajemän, hel nöjd!

Gör du din design själv?
Japp, använder mig av bilder, text och photoshop.


Hur många kategorier har du?
6 stycken.

Varför har du dessa kategorier?

För att det ska vara ordning och reda bland alla tusentals inlägg! :)

Vad vill du förbättra på din blogg?
Kanske skapa ytterligare en kategori, annars vet jag inte..


Om du fick önska dig vad som helst kring din blogg, vad skulle det vara?
Tjäna stora summor pengar! ;)


Kommentarer
Postat av: Bim



Kul idé! Jag snor den! ;-)

2008-11-22 @ 20:13:54
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Bim

Nu har jag också gjort listan! :-)

2008-11-22 @ 23:41:23
URL: http://bim.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

hihi vad söt du är =)

hoppas allt är bra med dig gumman!

2008-11-23 @ 13:21:42
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0