Lista

Jag ville bli när jag var liten: Kock.. ;p
Är du kittlig: Så in i norden!
Mitt rum kan beskrivas som: Lägenhet - 22 kvm, liiiiiten. O.o
Spelar du något instrument: Nej, har spelat gitarr.
Något du absolut inte äter: Lever  +o(
Vad sa du senast: "Jag har tagit två clementiner"
Det här är jag bra på: "Jag kan allt, utom åka slalom" - haha xD
Brukar du svära mycket: Japp, alldeles för mycket!
Vad vill du jobba som: Socionom, barnskötare eller något..
Gillar du att sjunga: Ja i alla fall för mig själv.
Gungar du på stolen: Haha alltid, men jag vickar  för mycket oftast.. *haha*
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster?
Anser du att du är stark: Det beror på vem man jämför med..
Använder du knark: Absolut inte!
Tänker du pierca eller tatuera dig? Japp ;D

FAVORIT:
Färg:
Rosa såklart!
Mat: Potatisgratäng och fläskfilé
Låt: Det är många olika  O.o Men Nickelback - Someday är ju bäst!
Ämne: Typ Svenska? ;b
Plagg: Mina stora huvtröjor!
Skor: Mina svarta/rosa DC
Ställe: Kalix ofc.. ;b
Tidning: FRIDA
Film: Alla Wallander, Alla Beck, Alla Van Veteeran osv.. :)

Bok: Liza Marklunds böcker!

  

SENASTE:
Person som sovit i din säng:
Jag? Förutom det, älsklingen :) <3
Person som du pratade med: Mamma?
Person som du gick på bio med: Klassen
Person som du gick på stan med: Carola tror jag ;D
Person som du skällde på: En elev
Låt du hörde: Tomten jag vill ha en riktig jul
Film du såg: Det minns jag inte ;o
Mat du åt: Hamburgare
Kramade: Kosmos ;) <3
Pussade: Älsklingen
Känslan: Trötter
Resa: Gick från skolan idag? Om vi bortser från ön, så till Haparanda.
Glädjen: Idag :)
Dröm: För någon natt sedan
Person du träffade: Mamma, Moster och Mommo
Pratade i telefon med: Älsklingen :) <3
Personen du fick sms av: Älsklingen :) <3
Gången du åt 7-eleven korv: Aldrig ätit 7-eleven korv ;o

Gången du var utomhus: Nyss
Hela din familj åt middag tillsammans: Haha evigheter sedan! ;(
Saken du köpte: Typ mjölkchoklad i Lördagskväll..

  

FJORTIS:
Hur många foundation har du: 
2-3 stycken..
Hur många puder har du: Typ 10 stycken? (Räknade både vanliga och sol)
Har du en bästa vän som är fjortis: Nej, de är underbara :)
Använder du uttrycket "omg": Haha japp..

  

Relationer:
Har du en bästa vän:
Inte bara en - jag har flera!
Vem säger du allting till: Älsklingen :) <3
Vem förstår dig allra bäst: Mamma och älsklingen :) <3
Vem kan du inte leva utan: Samma som här ovan.
Vem finns alltid där: Samma som här ovan plus Carola :) <3
Vem har du känt längst: Mamma? ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0