Lista

Idag
Är det: 
Onsdag och snöoväder..
Kläder: Vitt spetslinne, Grå kofta och jeans.

Imorgon
Är det:
Torsdag, NK-läxan ska vara inlämnad..
Planer: Kanske gå på stan och titta på något till älsklingen :) <3

Favorit
Nummer:
14 och 91. ;)
Färg: Rosa och svart
Årstid: Sommar såklart, jag hatar kyla!

Frågor och svar
Det första du gjorde i morse?
Var på toa
Vad åt du sist? Lussebulla och kolakaka.
Vad irriterar du dig på? Det finns lite allt möjligt.
Tror du på distansförållande? Det beror på hur långt emellan det är..
Vem tänker du på just nu? Att älsklingen snart kommer hem :) <3
Vart reste du sist? Typ till Seskis? xD Längre bort så blir det väl.. Lule? ;b
Vad gjorde du igår kväll? Myste med älsklingen, tittade på tv osv.
Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Alltid!
I vems säng sov du i igår? I min och älsklingens.
Vilken färg har din tröja? Just nu är den vit.
Saknar du någon? Älsklingen :/ <3

Sorg
Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?
Nja, det tror jag inte.
Har du någonsin gråtit dig till sömns? Säkert
Gråter du när du skadat dig? Beror väl på hur ont det gör..

Lycka
Är du en glad person? 
Japp, jätteglad.  :)
Vad gör dig glad? Älsklingen, familj och vänner. <3
Önskar du att du var lyckligare? Nej, jag är redan så lycklig :)
Kan musik göra dig glad? Nja, ibland kanske..

Har du någonsin
Tappat bort glasögon/linser? 
Nej, så slarvig är jag inte!
Brutit ett ben? Nej, och tur är ju det!
Röntgats? Tänderna, japp.
Krossat någons hjärta? Det tror jag inte.
Fått ditt hjärta krossat? Nej :)
Nobbat någon (som haft känslor för dig)? Vet inte?
Gråtit när någon dött? Ja, det är väl klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0