Ett brev

Ta fram kontakterna på din mobil och bläddra igenom,
stanna sedan slumpvis och fyll i det namn som kommit fram


Visste du att Carola är kär i mig, fast jag är kär i Henrik <3.
Och en dag när Josefin och jag var på promenad så försökte
Marie våldta oss båda! Då ringde jag Sanne och hon kom direkt.
Igår när jag duschade så ringde Therese på min dörr och ville att
hon och jag skulle leka med dockor, men jag kunde inte för  jag skulle
ha sex med Anne-Maj om två minuter. Förra veckan när jag
dammsög mitt rum så låg Dennis under min säng och strulade
med Jenna.  Nu orkar jag inte berätta mer för jag och Mamma
ska leka indianer.


Haha, de här breven blir bara knasigare och knasigare.. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0