Avskedsbrev

Ta fram mobilen, och gå in på dina kontakter. Håll inne neråt-knappen
i 3 sekunder, och skriv sedan in namnen här nedanför.

Mitt avskedsbrev 

Kära BF-Ulrika, För det första vill jag säga att Elin A är
den bästa vän jag haft, och att Frida är helt dum i huvet.

Mina sista önskningar är att Idrotts-Ingela och Josefin gifter sig
och skaffar barn tillsammans, och att  Linda får ett lyckligt liv
tillsammans med Mange. Jag vill säga tack till Mia P för att ha stöttat
mig igenom mitt gräl med Pappa. Du är verkligen underbar.

Mitt liv har bara gått utför sedan Sivi tog sitt liv.

Snälla Zandra, sörj mig inte! Du kommer ändå att dö.
Jag gick till en siare och hon såg att du kommer röka braj med
Alf-Göte och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av
Anton som kommer i 130 km/h i en blå Opel.

Kommentarer
Postat av: Zandra

hahaha :D

2008-11-21 @ 23:18:35
URL: http://zataan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Tack :)

Det kan ju vara en bra ide och börja övningsköra :) för kör du mycket hemma innan du börjar på körskolan så blir det mycket lättare och billigare :)

2008-11-22 @ 09:11:37
URL: http://lisalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0