Är jag blond?

Du är blond om du har över 20 poäng

[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag pratar.
[x] Ett tuggummi har fallit ur min mun när jag INTE pratar.
[x] Jag har gått in i en glasdörr/fönster.
[x] Jag har gått ur/gått in i ett fordon som ännu är i rörelse.
[x] Jag har skrattat åt något som jag börjar tänka på och då har folk
     tittat konstigt på mig.

Antal: 5

[ ] Jag har gått in i ett träd.
[x] Jag har försökt slicka mig på armbågen.
[x] Jag visste inte att Alfabetssången och Blinka lilla stjärna har samma melodi.

[ ] Jag försökte just sjunga dom.
[x] Jag har snubblat i mina skosnören och ramlat.
Antal: 3

[ ] Jag har blivit kvävd i mitt eget spott.
[ ] Jag har sett Matrix men förstår den ännu inte.
[ ] Jag är/har varit blond.
[x] Folk har kallat dig senreagerad.
[x] Jag har i misstag fått något att fatta eld.

Antal: 2

[ ] Jag har försökt dricka något men märkt att de kommit från min näsa.
[x] Jag har somnat på en lektion.
[ ] Om någon säger "fjärt" så skrattar jag.
[x] Ibland märker jag att jag inte tänker.
Antal: 2

[x] Jag har börjat berätta något men sen glömt vad det var.
[ ] Folk går ofta iväg från mig och himlar med ögonen.
[ ] Jag blir ofta ombedd att höra efter min inre röst.
[x] Jag räknar med fingarna fast det är enkla tal som t.ex. 7+9 (ibland..)
[ ] Jag har ätit ett kryp.
Antal: 2

[x] Jag gör denna gallup fast du egentligen skulle göra något viktigt.
[x] Jag har klätt på mig kläderna fel väg.
[x] Jag har sökt efter något väldigt länge men sedan märkt att du har det i
     handen eller fickan.
[x] Jag har skickat kedjebrev för att jag varit rädd för "om du inte gör detta" -
    förbannelsen.
[x] Jag har tappat fat, glas eller bestick.
Antal: 5


[x] Jag använder ordet "smart"
[x] Jag använder ordet "va" ofta

[ ] Jag ser döda människor och de är mina enda vänner.
[ ] Mina vänner svär inte.
[ ] Jag slår i mitt huvud om jag gör bort mig.
Antal: 2

[x] Jag har fallit av en stol.
[x] Jag ligger ibland och försöker få fram figurer ur takets mönster.
[x] Jag säger "ööh" flera gånger om dagen.
Antal: 3


Totalt: 25 poäng
Haha, jag borde byta hårfärg! ;o
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag snor den här listan ^^

2008-11-17 @ 12:11:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0