Utmaning

Kommer du ihåg vad du gjorde för fem år sedan?
Här nedan kommer en liten utmaning, för att se vad du kommer ihåg..

För 5 år sen...
Då var jag nästan 12 år, gick i 5:an. Hade en massa nationella prov i matte.. ;p

För 3 år sen...
Hade börjat 7:an, mådde rent ut sagt apdåligt! Hade ett helvete..

För 1 år sen...
Hade varit ihop med älsklingen ett halv år, och se - vi är ännu tillsammans! :) <3

För 3 månader sen...
Då var det februari, hade praktik på Seskis Förskola då.

Igår...

Då läste jag en massa i boken Blue, spelade Sims och var med älsklingen.

Imorgon...
Är det fredag, och jag åker till Seskis över helgen! :)

Om ett år...
Hoppas jag att jag och älsklingen bor tillsammans i en tvåa, närmare skolan.
Eftersom han då har arbete, och bil. ;)

Jag utamanar:
De som vill får göra denna utmaning, säg till ifall ni gör den. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0