Parfym-tips!

Denna gång har jag tänkt tipsa om lite olika parfymer som jag använder,
och verkligen älskar. Hoppas du får lite tips inför ditt nästa parfym-köp! :)


image663
Alyssa Ashley - White Musk:
En mild, frisk doft med bergamott och ylang-ylang. Jasmin, rosor, liljekonvalj
och viol gör doften romantisk och mycket feminin. En touch av musk,
mixad med patchouli, ambra, vanilj och vetyver, ger en diskret men sensuell effekt.
Priset ligger mellan 100-250 kronor.




image664
Alyssa Ashley - Vanilla:
Vad mer ska man säga? Det doftar 100 % Vanilj, amazing! :)
Jag fullkomligt älskar Alyssa Ashley parfymerna.
Parfymerna kostar mellan 100-250 kronor oftast.




image665
Puma - I'm going:

En dynamisk och fräsch doft - fulladdade med ungdomlig energi och kraft.
Skapad för dig som triggas av nya äventyr. Detta är min puma favorit.
Priser är lite över 200 kronor, inte dyrt alls! :)



image666
Britney Spears - Curious:
Parfymen inleder med toppnoter av magnolia, anjou päron och lotusblomma.
Curious övergår sedan i hjärtnoter av ros, jasmin och rosa cyklamen.
Som avslutning avrundar Curious i basnoter av mysk, vanilj och sandelträ.
Britney Spears Curious är en romantisk parfym som passar för såväl
dag- som kvällsbruk.  Jag älskar parfymen! Tyvärr så har jag inte ännu den
i min egna lilla parfymsamling, men den kommer nog snart dit! ;)
Priset är kring 300-400 kronor, helt klart värd det!


Beskrivningarna har jag hämtat från bland annat Kicks och Beautyplanet.


Kommentarer
Postat av: Natha

Går hotell& restaurnag.. Det postivia med allt det slappa är att man kan knipa åt sig de höga betygen;)

2008-01-10 @ 20:20:35
URL: http://nathabee.blogg.se
Postat av: Estelle

Matte b?

2008-02-01 @ 21:44:03
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: johanna

ÄLSKAR vaniljparfymen!! :)

2009-02-06 @ 16:41:53
URL: http://jmcw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0