Lista

1.Tre namn jag lyssnar till:
Mia, Miizing och gumman

2. Någonting jag tycker om med mig själv:
Håret

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:
Magen

4. Detta är jag rädd för:
Getingar, ormar, spindlar m.m.

5. Tre saker jag vill ha varje dag:
Te, pussar och kramar. ;)

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:
Kullerbyttor, stå på händer och skriva med höger hand

7. Detta tycker jag om att göra:
Umgås med älsklingen, umgås med släkt och vänner samt blogga.

8. Detta vill jag göra just nu:
Mysa med älsklingen :) <3

9. Bästa känslan:
Lycka

10. Värsta känslan:
Stress

11. Egenskaper du gärna vill att din partner har:
Snygg, snäll och ärlig

12. Är du kär just nu?
Yesbox!

13. Vill du gifta dig?
Jo, men inte just nu.

14. Följande saker vill jag göra innan jag dör:
Resa, tjäna mycket pengar, ha hund

15. Min käraste ägodel:
Datorn eller mobiltelefonen

16. Något jag vill ha i present:
Parfym, kläder, pengar och smycken

17. Detta har jag på mig just nu:
Stor t-shirt, pyjamasbyxor :)

18. Favoritkläder:
Huvtröjor och mjukisbyxor

19. Favoritdjur:
Katt

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:
Pop och hiphop

21. Favoritlåt just nu:
Katy Perry - Hot N' Cold
Lady Gaga - Pokerface

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:
Roligaste - Pedagogisk & Socialverksamhet (inriktningen)
Tråkigaste - Naturkunskap

23. Stjärntecken:
Jungfru ;)

24. En bok jag älskar:
Liza Marklund's böcker.

25. En film jag älskar:
Wallander-filmerna, Beck-filmerna,
Van Veeteren-filmerna, Irene Huss-filmerna.

26. Tv-program jag gillar:
Andra Avenyn och Höök ;)

27. Favoritdoft:
Alyssa Ashley - Vanilj

28. Detta äter jag gärna:
Potatisgratäng med fläskfilé ;D

29. Dricker helst:
Te

30. Favoritgodis:
Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:
Gran Canaria (igen), Spanien och Bulgarien

32. Färg på mina ögon:
Blå/Gröna

33. Min längd:
160 centimeter ungefär..

34. Jag tror på:
Älsklingen ;) <3

35. Jag spelar:
Skip-Bo

36. Person jag beundrar:
Alla möjliga

37. Så här bor jag:
Lägenhet på 22 kvm tillsammans med älsklingen :) <3

38. Antal döda krukväxter i hemmet:
Inga faktiskt.

39. Det här tänder mig:
Älsklingen ;) <3

40. Det här gör mig avtänd:
Rapar och fisar ;b

41. Favoritfärg:
Svart och Rosa

42. Favoritcitat:
Massa

43. En hemlighet jag vet:
En hemlighet är en hemlighet..

44. Bästa present jag fått:
Typ Datorn eller något?

45. Senast köpta skiva:
Det är flera år sedan ;o

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:
Håret

47. Den kollar jag efter först när jag loggar in på msn:
Älsklingen ;D <3

48. Udda förmåga/egenskap:
Inte en aning  O.o

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara?
Katt

50. Vad lyssnar du på just nu?
Musik från grannen..

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?:
Pluggat, och ska plugga.. ;/

52. Var är dina föräldrar födda?:
Mamma - Seskis
Pappa - Salmis eller Luleå

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?:
Typ den nya adobe saken..

54. Vilken är din favoritrestaurang?:
Leilani

55. När badade du i en pool senast?:
Evigheter sedan.. ;o

56. Har du varit med i någon skolpjäs?:
Jodå, ett x-antal.

57. Hur många barn vill du ha?:
Tvp räcker gott och väl!

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?:
Opera

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?:
Det blev ju Obama.

60. Vad har du för TV-kanaler?:
Det finns en massa, riktigt bra! :)

61. Har du åkt moped någon gång?:
Jag har haft en egen ;)

62. Har du busringt någon gång?:
Vem har inte gjort det?

63. Har du fått felparkeringsböter?:
Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa
bungy-jump eller fallskärm?:
Nej aldrig i livet..

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?:
Gran Canaria

66. Har du en egen trädgård?:
Nej, tyvärr

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?:
Haha, skojar du?

68. Kan du alla orden i nationalsången?:
Låååångt ifrån. Kan typ "Du gamla du fria".. ;/

69. Badkar eller duschkabin?
Dusch

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Wallander såklart ;)

71. Favoritpizza?:
Inbakad Bahamas

72. Chips eller popcorn?:
Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?:
Ljusrosa, men det är läppglans.

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?:
Nej?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?:
Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?:
Apelsin helst.

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?:
Mamma och älsklingen i torsdags. Blev pizza och kebabtallrik.

78. Favoritchoklad?:
Marabou

79. När röstade du senast?:
I 8:an?

80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?:
Två

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?:
Japp, innebandy-turnering.

82. är du duktig på matlagning?:
Nja, ska väl inte skryta precis ;)

83. Klarar du att tanka själv?:
Aaa

84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen
som går på teve?:
Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?:
Coca-cola!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?:
Nej, tack och lov.

87. Vad var det senaste du handlade?:
En massa mat.

88. Har du kräkts offentligt?
Japp, PDOL.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Mångmiljardär ;) Har ju redan hittat den sanna kärleken! :) <3

90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Japp ;D

91. Har du ringt något betalnummer?:
Jo, PRO på Lunar förut.

92. Kan man vara vän med sitt ex?:
Vissa kan väl det, andra inte..

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?:
Mommo kanske?

94. Hade du mycket hår som liten bebis?:
Jag tror det ;b

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?:
Orginal tror jag?

96. Vad har du i din väska?:
Halstabletter, näsdukar och penna.

97. Någon sak du gör innan du går och lägger dig?
Kollar alltid så alarmet är ställt på rätt tid.

98. Antal personer du kan lita till 100 på?
Älsklingen och Mamma ;)

99. Var hittade du den här listan?:
Hos Dennis.  :)

100. Tre personer jag vill ska göra denna:
Elin, Zandra och Sanne


Kommentarer
Postat av: Dennis

har jag denhära listan ? :D

2008-12-08 @ 20:20:31
URL: http://invall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0