Vad är min mentala ålder?

Vad är min mentala ålder?

[x] vet hur man kokar kaffe.
[x] tvättar kläder själv.
[x] kan laga mat själv.

[ ] tycker politik är spännande.
[ ] mina föräldrar och morföräldrar är intressantare än mina vänner.
totalt: 3

[x] går i skolan alla dagar i veckan- om jag inte är sjuk då förstås.
[x] har en penna över mig överallt.
[x] har aldrig fått kvarsittning.
[x] har sett talkshows.
[x] vet vad nonchalant betyder utan att slå upp det.
[x] dricker kaffe minst en gång i veckan.

totalt: 6

[x]vet hur man startar en diskmaskin.
[x]kan räkna till tio på ett annat språk.
[x]när jag säger att jag ska göra nått, så gör jag det.
[x]föräldrarna litar på mig.
[x]kan klippa gräset
[x]kan få vuxna att skratta utan att säga nått dumt.
[x]kommer ihåg att vattna blommorna.
[x]pluggar när jag borde.
[x]lyssnar och tar till mig på lektioner.
[x]kommer ihåg att mata djuren.

totalt: 10

[x]kan stava till skicklighet utan att slå upp det.
[x]kan städa upp efter mig själv.

[ ]det första jag gör när jag vaknar är att dricka en cola.
[x]kan gå till affären utan att köpa något jag inte behöver.
[x]förstå skämt första gången jag hör dom.
[x]kan skriva snabbt på tangentbordet.

totalt: 5

[ ]har kommit på att vädret ändras varje timme.
[x]kan se på någon het utan att tänka på sex.
[ ]har kommit på att man måste vara 20 för att få ett jobb och tas på allvar.
[x]kan läsa ut en bok.
totalt: 2



Plussa ihop alla meningar du har markerat med X.
Det är din totala mentala ålder.. :)


Min mentala ålder: 26 år

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0