Lista

1) Vad åt du till frukost?
Te, Vetekaka med pålägg

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Det går inte.. Det står Webbsidan kan inte visas.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Sandra K

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Silver ;)

5) När var du arg senast?
Kanske igår? Eller inte arg, men irriterad.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Alla tokiga minnen från högstadiet..

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Det du..

8) Yoga eller löpning?
Aerobics

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
Spaghetti Bolognese

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
NSD, Haparandabladet, FRIDA

11) Favoritkaraktär i deckare?
-

12) Teveprogram du aldrig missar?
Våra bästa år

13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen

14) Din bästa revansch?
Ja du?

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
-

16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
Kräftor 

17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Vet inte..

18) Kaffe eller te?
Te!

19) Skostorlek?
39-40

20) Hur ofta är du på Ikea?
Förra sommaren var det ofta.. Men nu har jag inte varit på läääänge..


Kommentarer
Postat av: Sabine

bara ta det lugnt.

jag mår inget vidare så jag ska bara vara för mig själv.



du då?

2008-08-19 @ 11:03:26
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0