Lista

Lovar du att vara ärlig? Absolut! Jag är alltid ärlig.
Du heter: Mia
Smeknamn: Miizing
Låt just nu: Edguy - Superheroes
Om du röker: Usch nej!
Beroende av: Älsklingen, blogga, te, mobiltelefonen
Favoritförfattare: Liza Marklund och Magnus Nordin
Vem behöver du mest just nu: Älskliingen ;*

Vad tror folk om dig:
Att jag är snäll och omtänksam
Stämmer det: Yes, enlig mig i alla fall :)
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår ;p
Vad säger du för att imponera på någon: Jag behöver inte imponera ;)
Hur imponerar man på dig: Ger komplimanger och lite sånt ;p

Brukar du skratta för dig själv? Nja, kanske fnissa ;p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "Vi är påväg ;) <333"
Vilken är din favoritmålning? Apan från Family Guy som jag målat.
Vart bor du: Kalix
Trivs du där: Mycket bättre än i Haparanda! :)
Festar du mycket: Nej :)
Vad har du för mobiloperatör: Halebop
Är du allergisk mot något: För mycket nötter.. 

Nästa mål i ditt liv: Få MVG i så många kurser som möjligt ;)
Hur svarar du i mobilen: "Hej det är Mia" oftast i alla fall.
Vem ringde du senast: Älsklingen
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hoppas ni får roligt
Antal sömntimmar i natt: 11 timmar
Sov du ensam: Nej med pojkvännen :) <3
Tycker du om din pappa: Pappa kommer alltid vara pappa.. :)

Brukar du komma i tid: Alltid!
När mår du bra: När jag får vara med släkt/vänner, det går bra i skolan
När blev du fotad senast: Kommer inte ihåg, under veckan i alla fall.
Vanligaste färg på dina kläder: Rosa, blått och svart.
Vad tycker du om fötter: Det beror på vems det är.. ;p
Är du smart: Normal-smart skulle jag säga.
Är du aktiv i skolan: Absolut!
Vem/vilka saknar du just nu: Mamma och Kosmos

Favorit dryck på morgonen: Te
Rakar du benen: Japp
När brukar du gå och lägga dig: När det är skola: 22-23. Helger: Olika.
Är du blyg: Tyvärr..
Sysslar du med någon idrott: Lite aktiviteter då då..
Vill du hellre ha mail än brev: Det är kul med brev ibland också..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Självklart!
Har du spytt offentligt: Japp, PDOL.. ;p
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Inte en aning :D
Använder du stjärnor eller kajal: Stjärnor? Nej Kajal och Eyeliner!
Vem/vilka betyder mest i ditt liv?: Älsklingen, Mamma, Kosmos, Släkten
Är du bortskämd: Beror på vem man jämför med. Blondinbella - Isof nej!


Kommentarer
Postat av: Sara

Gud vad fin blogg du har.. ;)

2008-04-12 @ 17:14:07
URL: http://lasariish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0