Smink-tips

Nu är det dags att utöka kategorin Mina tips, denna gång kommer smink
in i bilden. Jag ska nämligen tipsa om det smink jag använder, vem vet -
Ni kanske använder likadant? :)

image580 Dream matte mousse foundation - Perfekt!
Den bästa foundationen jag någonsin använt, finns ingen som slår den. Luftig,
täcker perfekt - underbar!
image581Isadora  compact powder -
Ett mikrofint, silkeslent och mjukt kompaktpuder som ger huden en matt och jämn yta. 

image576Isadora express star gloss - helt underbart!
Flytande lipgloss med långvarig effekt.  Pärlemorpigment i kombination med
klara färger ger en skimrande läpp make-up.

image577Isadora Eyebrown pencil - perfekt!
Jag älskar verkligen denna ögonbrynspenna. Ett plus är att borste finns.

image578 Isadora Precision eyeliner - bäst av allt!
Den är snabbtorkande och har en cremig och täckande formulering.
Den tunna borsten gör det lätt att göra snygga, exakta linjer och är enkel att
använda för att göra specialeffekter. Passar även personer med känsliga
ögon samt oss kontaktlinsanvändare.

image579Loréal Telescopic mascara -
Vad ska jag säga? Min trognaste vän! Inga klumpar, ger bra volym! Underbar :)

image582 Max factor eyeshadow - En av de bästa
ögonskuggorna som finns. Har den lila här brevid, riktigt fin färg!

Detta är några smink-produkter som jag använder. Hoppas ni hittar någon
ni tycker om! :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha! En sån där ögonbrynspenna har jag också ! :D Håller med om att den är perfekt! :)

2007-11-27 @ 14:53:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0