Lista

JAG
namn: Mia
smeknamn: Mizing
födelsedag: 14 September
födelseort: Seskarö
uppvuxen i: Seskarö
bor: Kalix
ögonfärg: Blå/Gröna
hårfärg: mörktbrunt
pluggar: Barn & Fritidsprogrammet i Kalix
familj: Mamma, pappa, fyra halvsyskon.

FAVORIT
färg: Svart och Rosa
plats: Älsklingens famn ;)
land: Spanien
bok: Det ska bli ett sant nöje att döda dig av Magdalena Graaf
spel: Trivial Pursuit
drog: Ben & Jerry's!
fordon: Bil
film: Wallander & Beck
djur: Katt
serie: One Tree Hill och Gilmore Girls
CD: Lyssnar aldrig på CD
café: Wayne's Coffeé
skor: DC
aktivitet: Innebandy

BRUKAR DU
titta på dig själv i spegeln: Jodå
gnälla: Ofta ;)
skrika: Det händer väl
sova: Alltid! :)
försöka vara annorlunda: Nej, jag är mig själv. Like it or not!
klä dig i svart: Jadå
gå till kyrkan: Bara när det är viktiga saker. Dop, Begravningar osv.
gå i skolan: Varje dag, förutom när man är sjuk.
röka: Blä
ljuga: Händer väl någongång
hata folk: Alltid.
lita på folk: Vissa går att lita på, andra inte.

NÄR
läste du en bok senast: Läser både engelska och svenska bok just nu.
var du på konsert senast: Lulekalaset var sist tror jag.
köpte du något senast: Idag. En korv med baguette. ;)
kysste du någon senast: För någon sekund sedan

svor du senast: Någon dag sedan faktiskt!
sjöng du senast: För någon timme sen
klagade du senast: Idag när vi gick i snöstorm ;p
är det sommar: Då det är över +15, och man kan gå i kortärmad tröja.

VEM
saknar du: Älskling, fast han är typ 1 meter ifrån mig ;p
vill du slå: HON
kramade du sist: Älsklingen
vill du prata med: Zandra, Marie, Jenna, Sandra mfl. :)
vill du vara som: Mig själv?
sårade dig sist: HON
vill du bli galet full med: Älsklingen, Zandra & Jenna ;)
gjorde dig riktigt glad senast: Älsklingen :)
fick du sms från senast: Sandra
ringde dig senast: Sandra
är vackrast på jorden: Älsklingen! :)

HAR DU
förföljelsemani: Är rädd att gå ensam i mörkret, tror alltid någon går efter mig.
tvångstankar: Nej
någon annan psykisk sjukdom: Nej
färgat håret: Ooh ja :)
brutit några ben: Nej, som tur är.
några piercings: Öronen
egen dator: Yes.
gjort bort dig rejält: Säkert ;p
bra självförtroende: Nja, kan inte påstå att det är superbra.
kysst någon: Massa gånger
rymt hemifrån: Nej
tuttat eld på nåt: Aldrig så det blivit värsta branden i alla fall.

HUR
går du:
Som jag går. ;p
svarar du i telefonen: Hej det är Mia
mycket pengar har du: Några tusen :)
ofta bäddar du sängen: Aldrig
ofta städar du: När det behövs.
många stör du dig på: Några.

TROR DU
att du kommer bli något: Jodå alltid något. Barnskötare om inte annat.
på gud: Nix.
på rymdvarelser: Nä
att folk tycker om dig: Vissa i alla fall
på ett liv efter detta: Kanske


ÄR DU
förstående:
Försöker i alla fall
öppensinnad: För endel
arrogant: ?
osäker: Ibland
intressant: Fråga någon
hungrig: Nej
smart: I vissa stunder ;p
barnslig: Njaa, alla är barnsliga ibland.
liten: Kort, ja. (160 cm)
rolig: Det verkar så :)
pratglad: Fråga Älsko, och klasskompisarna :D
frågvis: Ibland är jag riktigt frågvis ;p
organiserad: ?
hälsosam: Nja, ibland när jag vill.
blyg: Ooh Ja ;(
lättförstådd: Oftast
attraktiv: Inte enligt mig själv i alla fall
lättuttråkad: Njaa, ibland kanske.

ansvarsfull: Alltid!
vegetarian: Nej usch.
arg: Inte för tillfället
respektingivande: ?
ledsen: Inte för tillfället
glad: Just nu i alla fall :)
svår: Hurdå svår?
positiv: Oftast, ibland kan jag vara väldigt negativ..
bra på att ge komplimanger: Jodå

kär: JA! :) <3

VÄLJ
katt eller hund: Katt
vit eller svart: Svart
varmt eller kallt: Varmt
vatten eller land: Land
sex eller kyssar: Båda ;)
telefon eller internet: Telefon
musik eller tystnad: Musik
bok eller film: Film
tjejer eller killar: Tjej kompisar, Kille att vara tillsammans med. Fattar ni? ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0