Internet-tips

Vill du veta några bra sidor på internet? Här finner du en rad olika sidor
som jag alltid går in på. Gå gärna in och kika, vem vet - du kanske får en ny favorit!


Blogg
 - Vad ska man säga? Bästa sidan som finns!

Pixbox - Dela med dig av dina bilder, lägg upp partybilder, naturbilder - Du väljer!

Lunarstorm - Vem är inte medlem där? Skriv i gästboken, blogga, gör vad du vill!

Netlog - Kanske inte lika vanligt som Lunarstorm, men minst lika roligt!


Wikipedia - En av de bästa sidorna att söka fakta på!
Google - Där finns allt! Till och med bilder på mig. Sök på Miizing så ser ni!
Hitta.se - Vill du veta vart någon bor, eller har för telefon nummer? Det hittar du här!

Aftonbladet - Den bästa kvällstidningen som finns! Här finns allt du vill veta!
Expressen - Samma sak som Aftonbladet, fast lite annorlunda ändå.
NSD - Morgontidningen som jag alltid läser. Här står vad som händer omkring
oss, ungefär som kvälls-tidningarna fast detta är mer lokalt, det som händer
i Sverige.

H&M - En av de bästa klädsidorna, här finns allt - Vardagskläder som festkläder!
Ellos - Samma som H&M, minst lika bra sida - Fin till vardags som till fest!
Nelly - Vill du ha fina underkläder? Det finner du här!
Topshop - Så fina kläder skulle man ha, lite för dyrt tyvärr!
Asos - Här finns allt man önskar sig! Väldigt fina kläder, till bra pris!

Det var några sidor som jag ofta besöker. Har du fler sidor att komma med?
Skriv gärna vilka sidor du besöker mest! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0