Lista

plånbok: Jadå, en mörkblå med rosa blomma ;)
tandborste: Mörkblå, lite metallic
smycken: En massa. Dagligen 5 ringar, ett halsband
strumpor: Vita
örngottet: Matchar med täcket ;)
filt/täcket: Matchar med örngottet ;)
solglasögon: Pilotbrillor

underkläder: De har jag allt ;>
skor:  Svarta/Turkosa DC
nagellack: Ljusrosa
handväska: Svart och liten
nyckelring: Nordea-grisen
dator: Dell
favoritbyxor: Foxy mjukisbyxor
favorittröja: Henkes tröjor :) <3
Dusch cremé: Puma
parfym: Alyssa Ashley - White musk
cd i stereon just nu: Ingen ;o
mobiltelefon: Sony Ericsson W810i
sojamjölk: USCH
växt: Rosor ;>
grönsak: Gurka
frukt: Äpple
kryddor: Vitlök och Chili
mest hatade stil: Fjortis?
mest hatade ord: ROFL
mest hatade plats: Där har jag inte varit ;)
mest hatade känsla: Oro och Nervositet
mest hatade säsong: Höst
vilken stil är du: Min stil! :D
vilken stil önskar du att du var? Min egen? ;)
tror du att din stil kommer att ändras? Nej?
har du varit, eller är du besatt av någon? Ja, Henrik! :) <3
har du nån fobi? Klaustrofobi bland annat ..
vilken religion tillhör du? De vet jag! ;>
tror du på gud?  Nej på Henrik! :) <3
tror du på satan? Nej på gatan ;)
tror du på magi? Nej
tror du på spöken? Nej
tror du på liv på andra planeter? Nej igen.
hur ser du på livet? Just nu är det underbart! :) <3
har du körkort? EU-Mopeds körkort ;)
har du bil? Nej, Eu-Moped
vad för bil? Fortfarande EU-Moped
dejtar du nån? Jo, min darliing :) <3
är du förälskad i nån? JA, MIN DARLING :) <3
tror du på kärlek vid första ögonkastet? Yes, efter att jag såg Henrik så tror jag på det!
tror du på Sann Kärlek? Aaa :)
har du funnit sann kärlek? För 6 månader sen ;) <3
vart skulle du åka på bröllopsresa? Till IKEA? ;) HAHA. Nej, västindien kryssning ;>
person du gillar: Henrik, min mamma, vänner osv.
om en kille/tjej gillar dig, vad ska han/hon göra? Säga det? :D
har du några barn? Nej inte ännu ;)
hur många barn vill du ha? 1 eller 2
vid vilken ålder vill du ha barn? Gått ut gymnasiet i alla fall ;b
vad skulle du döpa din dotter till? Tindra, Emma
vad skulle du döpa din son till? Sebastian, Andreas
din kärlek/förälskelse: HENRIK :) <3
dina vänner: Har en massa!
dina fiender: Det är några.
ditt liv? Är bra just nu (:
favoritnummer: 14 och 91
någonsin provat knark? NEJ
rökt? En gång
dricker du? Cappucino ;)
är du oskuld? Det får du väl fråga mig..

favoritcitat: När den rätta dyker upp, då säger hjärtat till,
då får huvudet säga vad det vill.
bästa rådet som du fått: Det är många ;o
bästa rådet du gett: Det är tusentals ;)
favoritord: Älskling :) <3
var vill du bo? Kalix ;)
leda eller följa? Beror på ..
seriös eller oseriös: Seriös
favoritspel: Med andra ord
hobbies: MYSA med älskling <3
saker du stör dig på: När det e jättestökigt :D / Dålig mottagning
senaste stället du gick till: Till datorn?
sista du åt: En glass
senaste du drack: Cappucino :)
nuvarande sinnesstämning: Skratt-glad
vanligaste sinnesstämning: Glad? :)
ovanligaste sinnesstämning: Deprimerad
mest hatade musikgenre: Opera?! ;o
vänster eller högerhänt? Vänster *YÄY*
person du är mest lik: Mamma ;D
hårfärg: Mörkbrunt med röd/bruna slingor
hårlängd: Lite längre än till axlarna
hudfärg: Normal ? :D
ögonfärg: Blåa
längd: 160 cm
vikt: 53 kg
kropp: Är väl sisådär nöjd..
kyssas eller kramas: Båda! :)
kan du snudda din näsa med tungan: Nej? ;p
brunetter eller blondiner: Brunetter
har du varit på striptease: Nej
har du köpt sex: NÄ? ;o
sex vid första dejten: Inte för min del i alla fall ;)
är du romantisk: Lite kanske, fråga Henrik <3

HENRIK, JAG ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN :) <333
DU OCH JAG FÖRALLTID - TILLS DÖDEN SKILJER OSS ÅT ;* <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0