Musik-utmaning

1. Sätt din musik på blanda.
2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.
3. Använd sångtiteln som svar på frågan.
4. Fuska inte.


1. Hur mår du idag?
  Dilemma

2. kommer du komma långt i livet?
  Fever for the flava

3. Hur ser dina vänner på dig?
  Pon de replay

4. Kommer du gifta dig?
  Guarded

5. Vad är ditt livs themesong?
 Relax (Take it easy)

6. Vad e ditt livshistoria?
  Harder to breathe

7. Hur är skolan för dig?
  Jag smyger ut  *HAHA ;) *

8. Hur kan du komma framåt i livet?
   Do you want to be my fjortisboy

9. Hur kommer imorgon vara?
  Big city life

10. Vad är det bästa med dina vänner?
  No one else

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
   Vem vill dansa

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
   She loves me not


13. Hur är det med ditt liv?
   I want to run away

14. Vilken låt ska spelas på din begravning ?
   Forever yours

15. Hur ser världen på dig?
   Backa

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
   What is love

17. Vad tycker dina vänner om dig?

   Till de ensamma

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
  So much of not enough

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
  Break it off

20.Hur kan du göra dig själv glad?
  Gränslös kärlek

21. Kommer jag nånsin ha barn?
  It ain't the way

22. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
  Fairytale gone bad

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
   Down with the sickness *HAHA :D*

24. Vad är några tips till mig?
   Lonley Lick *HAHA :D*

25. Hur kommer jag att bli igenkänd?
   I like to move it

26. Vad är min danssång?
  Dirty little secret

HAHA, DENNA UTMANING MÅSTE NI GÖRA! :)
DEN VAR JÄTTEKUL FAKTISKT ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0