Lista

1. vad heter du?

Mia


2. vad är det för färg på byxorna du har på dig?
Har bara en stor grå t-shirt på mig nu :)

3. vad lyssnar du på just nu?
 
Ola - S.o.s.


4. vad gjorde du igår kväll?
Var med älsklingen :) Såg tv, pluggade, osv.


5. vad var det sista du åt?
Lussebulla? ;D


6. hur är vädret hos dig just nu?

Mörker är det enda jag ser ;o


7. den sista personen du talat i telefon med?
.. Typ mamma?


8. det första du lägger märke till hos det motsatta könet?

Hur underbar pojkvän jag har ;)

9. hur mår du idag?
Suveränt, förutom trött i ögonen.


10. vilken är din favoritdryck?
Coca-cola


11. favorit alkoholbaserad dryck?
Cider ;)


12. hårfärg?
Mörkbrunt


13. ögonfärg?
Blå/Gröna


14. soluppgång eller solnedgång?
Solnedgång :)


15. syskon och deras ålder?
Maria, drygt 30. Magnus, 36 kanske?


16. favoritmånad?
Juni,Juli


17. senaste filmen du såg?
Van Veeteren


18. favorit dag på veckan?
Fredag & Lördag


19. favorit hobby?
Blogga, Vara med älsklingen


20. är du för blyg för att bjuda ut någon?
Varför ska jag bjuda ut någon när jag redan är tillsammans
med världens bästa och underbaraste pojkvän? :)


21. favoritlåtar?

En massa. If only you, S.O.S, Takida-låtar, Nickelback-låtar, Pink-låtar osv.


22. sommar eller vinter?
Sommar!


23. kramar eller kyssar?
Båda två!


24. hur bor du?
Lägenhet på 22 kvm


25. vad läser du för böcker?
Mest självbiografer, eller spännings :D


26. hur ser din musmatta ut?
Har ingen :D


27. favoritspel?
Vänd-tia


28. kan du nudda din näsa med tungan?
Nej du


29. kan du korsa ett öga åt gången?
Nej båda 0.o


30. är du romantisk?
Fråga henke? ;)


31. skulle du säga själv att du är lycklig?
Världens lyckligaste!


32. vad ska du göra imorgon?
Skola till 11, sova, plugga, se tv, mysa!


34. vad är klockan?

20:33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0