Framkallnings-tips!

Nu är det dags för mina tips igen, denna gång tipsar jag om framkallnings-sidor.
Vem vill inte framkalla sina digitala bilder? Självklart vill väl alla det.
Här kommer det olika sidor där man kan framkalla bilderna,
till rimligt bra pris. Detta är de billigaste sidorna, även de bästa förstås! :)
Ni känner säkert igen alla företag som äger dessa, så det är inga bluffar.
Don't worry, be happy!

Fotolabo (Bytt namn till Ifolor)
Jag själv använder alltid fotolabo när jag framkallar bilder.
Leverans efter två dagar, vilket är snabb leverans!
Supernöjd med bilderna, och man kan betala med faktura.
10 x 10-15,3 cm kostar 1.50 kr/st

Extrafilm
Har hört talas om detta, bland annat på tv. Många framkallar bilder där,
till väldigt bra priser. 10 x 13 cm kostar 0.98 kr/st

Önskefoto
Några släktingar brukar beställa härifrån, de säger att det är en bra sida.
Finns att beställa foto-kalender osv osv. Dock är det låång leveranstid,
10 arbetsdagar. Det är väldigt läänge.. 10 x 13 kostar 1.49 kr/st

Postfoto
Har hört talas om sidan någon gång, ett väldigt bra pris på bilderna.
Så definitivt värt att kolla in. Leveransen är på ungefär 3 dagar.
10 x 13 cm kostar 0.85 kr/st

Hoppas ni framkallar era bilder nu! Man vill alltid ha kvar minnesbilder.
Ha det bra, ciao!

Kommentarer
Postat av: Sofia

På http://crimson.se/ kan du också framkalla! Blev tipsad om den sidan av min kusins man som är fotograf!

2007-12-03 @ 11:59:15
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0