Lista

1. Tre namn jag lyssnar till: Mia, Mizing, ?
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Håret ;b
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Magen ;b
4. Detta är jag rädd för: det är olika saker..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Pengar, Kärlek (Henke), Mat
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Vara otrogen, Stjäla, Knarka 
7. Detta tycker jag om att göra: Mysa med älsko, blogga, vara med vänner
8. Detta vill jag göra just nu: Pussa älskliing :) <3
9. Bästa känslan: Kärlek ;>
10. Värsta känslan: Ångest
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: Henke har redan allt ;)
12. Är du kär just nu? Skulle jag säga nej,då skulle jag ljuga. KLART JAG ÄR KÄR.
13. Vill du gifta dig? Ja, men inte ännu
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Skaffa barn, Gifta mig, Resa mera
15. Min käraste ägodel: Mobilen
16. Något jag vill ha i present: Pengar, Ny digitalkamera
17. Detta har jag på mig just nu: T-shirt & mjukisbyxor
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor och stor huv-tröja
19. Favoritdjur: Katt & Hund (Mopsar!)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Beroende på humöret
21. Favoritlåt just nu: Andreas Johnson - Glorious ;p
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: I Högstadiet var det R: Syslöjd.T: Hkk
23. Stjärntecken: Jungfru
24. En bok jag älskar: Den nakna sanningen
25. En film jag älskar: Linas kvällsbok
26. Tv-program jag gillar: Gilmore Girls, One Tree Hill, Scrubs, Vänner
27. Favoritdoft: Alyssa Ashley - Vanilla
28. Detta äter jag gärna: Kebabtallrik! ;)
29. Dricker helst: Coca-Cola, Juice
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Bulgarien, Teneriffa, Gran Canaria (Igen)
32. Färg på mina ögon: Blå/Gröna
33. Min längd: 161 cm
34. Jag tror på: Ärliga människor ;p
35. Jag spelar: Sällskapspel ;)
36. Person jag beundrar: Älskliing ;D
37. Så här bor jag: 22 kvm, tillsammans med Älsklingen :)
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga, alla lever
39. Det här tänder mig: Henke ;)
40. Det här gör mig avtänd: Haha :D
41. Favoritfärg: Rosa & Svart
42. Favoritcitat: -
43. En hemlighet jag vet: Hemligt är hemligt
44. Bästa present jag fått: Allt jag får från älsklingen är bäst! :)
45. Senast köpta skiva: Flera år sen
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Håret & Ögonen
47. Den kollar ja efter först när ja loggar in på msn: Älsklingen & Vänner
48. Udda förmåga/egenskap: Ingen aning O.o
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara? Katt
50. Vad lyssnar du på just nu? Promoe - these walls don't lie
51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Handlat, bloggat, duschat.
52. Var är dina föräldrar födda?: Mamma: Seskis Pappa: ? ;s
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Picasa
54. Vilken är din favoritrestaurang? Waldorf eller Chattanoga ;)
55. När badade du i en pool senast?: Senast i badhuset ;P
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Jodå
57. Hur många barn vill du ha?: 2 kanske? ;)
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: Opera, Jazz.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Är inte 18 ännu.
60. Vad har du för TV-kanaler?: Det är några stycken ;)
61. Har du åkt moped någon gång?: Har en själv
62. Har du busringt någon gång?: Ofc :)
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Gran Canaria ;p
66. Har du en egen trädgård?: Nää ;p
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Hmm..
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Långt ifrån ;o
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Linas Kvällsbok
71. Favoritpizza?: Calzone eller Tropicana
72. Chips eller popcorn?: Popcorn
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Använder läppglans ;>
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nä ;o
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsin ofc
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Henke, åt Kebabtallrik
78. Favoritchoklad?: Fazer
79. När röstade du senast?: Skolvalet (På min födelsedag ;p)
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för?: 2 (Mamma & Älsko)
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Aaa
82. är du duktig på matlagning?: Nja, sådär.
83. Klarar du att tanka själv?: Mjoo
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve?:
85. Pepsi eller Coca Cola?: Coca-Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: Nej
87. Vad var det senaste du handlade?: Skor, ramar idag.
88. Har du kräkts offentligt? På PDOL :D
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Har redan hittat sanna kärleken. ;) <3
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: JO :)
91. Har du ringt något betalnummer?: Lunarstorm & Blocket
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Har inget ex.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Moffa
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Jo ;D
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Den Vanliga
96. Vad har du i din väska?: Näsdukar, Lypsyl, Pengar
97. Någon sak du gör innan du går och lägger dig? Borstar tänderna
98. Antal personer du kan lita till 100 på? 3 st i alla fall
99. Var hittade du den här listan?: Hos någon bloggare
100. Tre personer jag vill ska göra denna: De som orkar.

DET DÄR VAR JOBBIGT ;P


Kommentarer
Postat av: Karin

haha jobbigt eller inte, trevligt med listor.. inspirerande:)

2007-08-23 @ 21:27:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Natta

jag stod som reserv på civilekonomi men kom in på matte ekonomi och även juridik :D supernöjd hehe.

2007-08-23 @ 21:28:37
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Anonym

oj shit vad lång! :D

2007-08-23 @ 21:41:16
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: anna

roligt att läsa dina svar! kramar!

2007-08-24 @ 09:29:43
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: caroline

oh gud vad skönt att inte ha någon skola elr :O
vill också :P

2007-08-24 @ 15:34:25
URL: http://caaarolinee.blogg.se
Postat av: amanda

kul med lista, fast den där var väldigt lång haha :P :D

2007-08-24 @ 22:30:28
URL: http://aami.blogg.se
Postat av: Anonym

hejhej=)
har tyvärr inte längre kvar min "gamla" blogg, har förflyttat mig till tjejsajten, börja om från början på nått sätt:) men jag vill ju själklart inte mista dig som läsare, så fortsätt gärna att titta och kommentera i min ny blogg:
http://soffiy.tjejsajten.se

2007-08-25 @ 12:05:29
URL: http://soffiy.bloggse

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0