Måndag

Godmorgon måndag! Här startar vi veckan med en
tidig uppstigning för att åka iväg till Seskis och hämta några
möbler. Jag har bland annat fått ärva en stor gammal byrå
med smyckeslådor och spegel av mommo, som gått i arv
från morfars föräldrar så den är väldigt gammal och så fin!


Resten av veckan bjuder bland annat på frisörbesök, BVC-
besök, tvättning och handling. Mer än så vet jag faktiskt inte.
Om ork finns kanske jag tar mig ut på någon kort promenad,
för något mer gymmande blir det inte nu innan förlossningen.
Kroppen orkar inte med det längre och har inte gjort det på
tre veckor, så nu får gymmet vänta ett par månader tills förloss-
ningen är över och min kropp har läkt och återhämtat sig.

 

Kommentarer
Postat av: freja

Så roligt, det får ett speciellt värde när man ärver något av någon som betytt mycket för en.

Ha en fin dag :)

2018-05-07 @ 15:18:00
URL: http://devote.se/frejalindsjo
Postat av: JoJo

vad kul att ni har hämtat hem byrån nu :)

sv; vad kul att du gillar mina listinlägg babe! :D ja vi älskar ju att göra och läsa listor båda två :D <3

haha ja jag håller med om att det är skönare att åka med sommardäcken på just för att det inte låter så högt när man kör :P oj har ni fortfarande en del snö kvar? :o vi har ingenting. allt har smällt bort och det är såå skönt :D

jag vet hur det är. nu har det ju dröjt en vecka på mitt svar också xD men ja, är tur du förstår mig och är likadan själv när det kommer till bloggen och kommentarer. haha! ;P vad skönt att ditt blodtryck ändå är rätt okej :) jag har ingen aning om vad sånt ska ligga på om jag ska vara ärlig. noll koll här! :P jag hoppas verkligen att du klarar dig ifrån havandeskapsförgifting nu sista tiden <3

på valborg var jag bara hemma och kollade på shl award som du redan vet. det var inget vidare väder ändå för att åka ut och kolla på nån brasa eller nåt :P och du myste hemma med r eller hur? :) <3

2018-05-07 @ 19:18:50
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter som att du ska göra mycket trevligt i veckan :) Jag beklagar förlusten av din mormor <3

Tack, jag har det helt OK, eller jag gör så gott jag kan i alla fall. Hur har du det? Ang. Ålidhem så... jag har bott där i 9 år äv mitt liv och det har ju alltid varit mycket fattigt och mycket droger och studentfester, men jag har ALDRIG känt mig otrygg någonsin. Nu verkar vi (sedan 2015) råkat välja världens sämsta trapphus på hela Ålidhem. En granne dog i överdos, nästa som flyttade in i överdoshemmet hamnade på kåken och nu står lägenheten tom. En annan granne plingade på klockan 02:30 på natten och hade skurit upp armarna på sig själv och två tjejer blev våldtagna utanför mitt vardagsrumsfönster innan han åkte fast. Hur äckligt område har man inte hamnat i liksom >.<

2018-05-07 @ 21:07:55
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Linnea Kinis

kul med frisörbesök! :D

2018-05-07 @ 22:36:33
URL: http://linneakinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0