Lördag

Arkivbild från sommaren -14.


Sommarvärmen har hållt i sig hela veckan och vi har haft över
20 grader. Innan jag var gravid älskade jag sol och värme,
men nu som höggravid är det hemskt med denna värme!
Jag håller på att smälta bort och mår inte alls bra i solen,
så trots det fina vädret är det bättre att hålla sig i skuggan
och inomhus. Förhoppningsvis klarar jag av solen och värmen
bättre när lillen är född.


Den här lördagen bjuder också på fint väder, perfekt för
dagens bröllop på Seskis. Hade jag mått bra så hade vi varit
på tillställningen men som höggravid med extremt högt blod-
tryck och i denna värme mår jag inte prima, så vi håller oss
hemma istället. Det blir till att vila i soffan hela dagen.
Hur ser era lördagsplaner ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0