Hairtime

 Arkivbild från 2017.


Den här tisdagen blir en riktig "ta hand om mig"-dag.

Klockan 10 ska jag vara hos frisören för att klippa mig och
fräscha till håret. Underbart! Får passa på nu innan bebisen
kommer ut, för sen lär man inte ha tid med sånt den första
tiden efter förlossningen. Efter frisörbesöket tänkte jag
fortsätta ta hand om mig och kroppen genom ett minispa
här hemma. Jag brukar försöka ha det en gång i veckan
men nu senaste veckorna har det blivit mer sällan då det
är rätt jobbigt med en gravid kropp och en mage som är
ivägen.


Sen vid 16-tiden ska jag iväg till BVC för ännu en "besiktning"
som jag kallar det ibland, haha. Blodtrycket ska kontrolleras,
SF-måttet ska tas och det ska lyssnas på bebbens hjärtslag.
Tror inte det blir så mycket mer denna gång eftersom vi tog
blodvärde, blodsocker, vikt etcetera förra gången.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Låter ju som en perfekt dag :) Så härligt att fixa frillan! SV: ja det var galet gott med allt fika :D tack snälla :D nä det var en perfekt dag på alla vis! :)
Jadå det är ju ingen fara :) Å tråkigt att det avtog.. men rätt som det är sätter det igång ;)

2018-05-08 @ 13:29:58
URL: http://nouw.com/nwistrand
Postat av: Julia

Så kul att klippa sig!

2018-05-09 @ 21:32:52
URL: http://juliahellgreen.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0