BVC

 
Så var onsdagen här och halva veckan är snart förbi, tiden rusar
verkligen! Klockan 10 ska jag befinna mig på BVC för ett besök
hos barnmorskan. Efter senaste besöket fick jag lämna ett blod-
prov så jag antar att vi ska kolla på resultatet, och sen blir det
de vanliga kontrollerna med blodtryck, SF-mått och bebisens
hjärtslag.


Vad resten av dagen bjuder på återstår att se, det finns inga
planer efter sjukhusbesöket. Men nu är det i alla fall dags för
frukost, annars hungrar jag ihjäl!

Kommentarer
Postat av: JoJo

hoppas att det gick bra hos bvc :)

sv; jag använder typ aldrig ögonskuggor längre men kunde inte låta bli att köpa dom där två paletterna. dom kommer från ebay :P

hoppas att ditt illamående har försvunnit helt nu. är ju aldrig kul att må illa ju :( jaha, jag visste inte att du är född tio veckor för tidigt. jag hoppas att bebben inte kommer för tidigt utan kommer kring det datumet som är beräknat :)

jag är likadan. jag har haft en bloggpaus nu på ca en vecka och jag har tyckt att det har varit rätt skönt att inte tänka på bloggen eller läsa bloggar, men har ändå saknat lite att sitta vid bloggen. märker det speciellt nu när jag svarar på lite kommentarer ;P

nu minns jag inte vad jag gjorde den helgen då du svarade på min kommentar eftersom det är ett tag sen du skickade den. haha! hoppas att du har en fin vecka gumman :) <3

2018-03-21 @ 17:05:58
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0