Babyproffsens babybox

 
I december när vi var till Sunderbyn för rutinultraljud (RUL)
passade vi på att hämta ut vår babybox från Babyproffsen i
Luleå. Precis som de andra babyboxarna vi har beställt så är
denna gratis. Det enda vi behövde göra var att uppge mina
kontaktuppgifter på Babybox, sen efter ett tag fick jag ett
sms med en kod för att kunna hämta ut babyboxen i Baby-
proffsens butik.

Babyproffsens babybox innehöll:
• Haklapp från Trygg-Hansa.
• Nappflaska till nyfödda bebisar från Mam.
• Sked till bebisen.
• 72-pack våtservetter.
• 22-pack blöjor till nyfödda bebisar från Pampers.
• 12-pack våtservetter från Pampers.
• 10% rabattcheck på ett köp hos Babyproffsen.


Både jag och R tycker att innehållet i denna box var bra.
Det var väldigt uppskattat att få ett paket blöjor för det
är ju något som kommer användas och gå åt flera gånger
per dag när lillen är född. Nappflaskan var också en bra
produkt att få, den har ett anti-kolik "system" eller vad man
ska kalla det, för att minska risken att barnet får kolik.
Flaskan var i perfekt storlek för en nyfödd bebis tycker jag.
Denna box innehöll, precis som den från Apoteksgruppen,
också två olika förpackningar våtservetter. Visst är det bra
att ha våtservetter men det kändes lite tråkigt att få två
såna paket igen, det hade räckt med ett paket i varje box
och istället fått något annat.


Kommentarer
Postat av: Louise

Men åh grym box och himla grymt att den är gratis! :)

Sv: Ja men det förstår jag! Slipper hon lida iallafall! Känner likadant med min farmor hon är 92 år gammal och har ont och vill dö så kommer bli riktigt ledsen när det händer men samtidigt kommer jag bli glad att hon sipper lida mer! :/ <3

2018-04-12 @ 21:55:07
URL: http://louiseelinore.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0