Lördag

 
Sista dagen i september är här och första höstmånaden är över.
September har varit en berg- och dalbana för mig skulle jag säga.
Det har hänt en del roliga saker och jag har haft vissa medgångar,
men det har också varit mycket motgångar med sjukdom, sinnes-
stämningen och energin som växlat otroligt etcetera. Vädret har
varit det sämsta på länge, det har regnat och varit grått i princip
varje dag. Blä!


Jag tror dock att denna sista dag i september kommer bli bra.
Jag och hjärtat har en vilodag från gymmet eftersom vi ska till
Seskis om ett tag, så istället har vi myst runt här hemma och
ätit god frukost. Idag vankas det dop och ett besök hos mommo
på ön, blir nog en fin och trevlig dag tillsammans med släkten.
Hur ser era lördagsplaner ut?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så skönt att det känns som en bra dag<3

2017-09-30 @ 14:42:49
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0