5 dagar kvar

Om 5 dagar fyller jag 26 år, wiie! Det senaste året har det känts
som att jag ska fylla 27 och jag har till och med råkat säga det
till folk ett antal gånger. Tur att jag har haft andra med mig
som rättat till felet, haha! Det är roligt att fylla år även fast jag
inte brukar firar stort, men det är liksom "min dag". Som alltid
har jag några saker som jag önskar mig i födelsedagspresent
och jag tänkte att ni ska få ta del av dessa för skojskull.


Högst upp på önskelistan ligger alltid pengar. Det är himla
bra och uppskattat att få för pengar behövs alltid till räkningar
och för att kunna leva. Sen är det bra att få pengar ifall man
sparar till något eller så man kan köpa något man själv vill ha.
Just detta år är pengar verkligen något som jag önskar få efter-
som det verkligen behövs i min situation som sjukskriven.
Better Bodies-tights är också något som jag önskar, de har
legat med på mina önskelistor ett par år. Tycker att tightsen är
så himla snygga och det är bra kvalité på deras kläder.
En tredje önskan är ett par nya gymhandskar. Mina har sjungit
på sista refrängen de senaste månaderna och det blir bara värre.
Det är hål på insidan av handflatan på alla fingrar, tyg har börjat
lossna etcetera, men det är ju på sätt och vis ett teckan på att
jag har använt dem flitigt.

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Wohooo så kul med födelsedag :D Du börjar bli lite gammal ;))) haha. Ska du fira något då? =) SV: ja visst är de fina :D de kostar ca 120 kr /st, :) så tråkigt att du känner att du inte har pengar till det just nu, för det rinner ju iväg med allt om man ska ta sig till staden, hotell,mat och allt :) Det är i Gbg vi ska se han och vi har inte alls pratar om hur vi ska göra;D haha. Så vi får se närmre, jag har liksom bara bokat biljetterna åt mig och en vän :)
Jo vi kan få anställning, därför blev jag så förvånad att du sa att ni inte kunde? För så var det på mitt förra jobb med =) det är ju kris ibland och då behövs de rutinerade och vana bara:) Oftast sitter det heller inte i utbildning utan i komeptens och hur du är som person :)
Jo det är ju bra men jag tänker så det inte blir för mycket stress för dig bara :) kanske finns andra lugnare möjligheter att börja med.
jag hade tänkt att bara kika på stan men jag for till närke ist ;)

2017-09-09 @ 15:17:12
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Har med önskat mig pengar, fast till kommande renoveringar, vet inte annars vad jag skall önska mig :)

2017-09-09 @ 15:40:41
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Hanna

Jag har dom i mitten! Sköna som tusan :D

2017-09-09 @ 18:11:38
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Gabriella

Alltid bra att få pengar!!

2017-09-09 @ 18:29:44
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: JoJo

vad kul att du fyller år snart gumms :D

sv; tack hjärtat!! :D <3 tycker själv att den är såå fin. är typ kär i min egna hand nu. haha :P ja jag var ju inställd på smärta från helvete så blev själv chockad över att det knappt kändes ;P den i svanken var värst, men det är en hemmagjort tatuering också av en som inte jobbade som tatuerare. så han kanske var rätt hård på handen eller vad man ska säga xD

asså jag tycker att propud glassen måste stå framme i en evighet innan man kan äta av den. den är ju stenhård när man tar fram den från frysen. haha :P är ju bra att vinna värdecheckar från njie. jag hade tagit massa milkshakes och såser för dom. ;P

ja det är synd att vi inte bor närmare varann så vi hade kunnat ha sjukstuga tillsammans :P min förkylning hänger i än, men hostan är typ borta. är snuvan som envisas med att vara kvar och halsen känns lite ibland när jag gäspar märker jag. hur mår du idag? <3​​​​

2017-09-09 @ 19:29:36
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Carolina Thoor

Mysigt att du snart fyller år du med! Jag har redan firats en gång, på tisdag ska jag firas igen och sedan nog en gång till haha :D

Sv; ja, båda var hur goda som helst :D

Vad tråkigt att höra att du mår sådär :( jag hoppas innerligt att det är bättre nu!

Jag blir hela 21 år på tisdag :D

2017-09-10 @ 00:15:03
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: MALIN

Dom har så himla bra träningskläder! Kram

2017-09-10 @ 08:49:59
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: Moa

Pengar är alltid bra att önska sig hehe. Jag brukar inte heller fira min födelsedag eller göra någon stor grej av den. Stort grattis i förskott gumman 😍 Önskar dej en bra start på veckan 😘

2017-09-10 @ 09:25:16
URL: http://nouw.com/moamedalicia

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0