Lördag

 
Godmorgon lördag!
Veckan har rullat på men det har inte funnits mycket krut i mig,
jag har varit såå trött varje dag, dygnet runt. Största delen
av dagarna har jag legat hemma och vilat, inga hushållssysslor
har blivit gjorda och jag har inte gymmat på flera dagar. Det är
jobbigt när man är såhär trött, känner mig som en riktig zombie.


Trots över 10 timmars sömn inatt är jag även idag riktigt trött
och typ lealös i kroppen. Jag trodde att en lång dusch skulle
göra mig piggare men det blev snarare tvärtom.. Det blir
inte många knop gjorda denna lördag kan jag säga, inga alls
faktiskt. Jag ska strax ordna frukost och sedan blir det en
mysdag i soffan med lillhjärtat framför Prison break i väntan
på att hjärtat ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Madeliene

Så jobbigt att vara trött! <3

Svar: Har varit sjuk i stort sätt sen jag började skolan, reda på lågstadiet då det har hänt en hel del under mina skolår, som har gjort att allting har brytit ut nu. Åh så tråkigt att vara sjuk :( Vet precis hur det är.

Vad brukar du göra för att underlätta dina dagar när du känner av sjukdomarna som mest? :)

Jag har inga speciella planer, ska ta dagen som den kommer, fixa lite på designen och även mysa till med tacos ikväll! :) kram

2017-10-07 @ 13:28:54
URL: http://madelienelothman.blogg.se
Postat av: Amanda

Hoppas att du snart mår bättre<3

2017-10-07 @ 17:03:10
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: MALIN

Vad fin du är :) ha en härlig kväll! Kram

2017-10-07 @ 17:26:44
URL: http://malinkirstine.se
Postat av: NICOLE

Som du skrev på snap får du mysa ner dig i soffan med Diesel och se på något bra :) Hoppas du äter något gott och att det blivit bättre framåt kvällen =)
SV: jo det var en toppenfredag, så skönt avslut på veckan att bara varva ner hemma med god mat, godis och Henrik :) Jag har inte beställt glasögonen än utan eftersom hon märkte att jag blev osäker på färgen så beställde hon hem ett par silvriga, så får jag ta hem och testa de båda paren igen på nytt så får vi se vad det blir i slutändan :) Har tänkt på det en hel del idag med och kommer verkligen inte fram till något.. så det är lite jobbigt ;)
Hahaha jaa att han kastade upp hörlurarna i lampan alltså.. mamma ringde förut och asgarvade =) Henrik är ju väldigt lugn men hockeyn triggar igång honom på alla cylindrar så då kan han bli tokig :) Det kanske man inte tror om honom. Jag har mycket mer temperament och går runt och är småsur mest hela tiden hahah :)

2017-10-07 @ 17:40:03
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Gabriella

Hoppas du blir piggare!!

2017-10-07 @ 20:52:57
URL: http://gabriellasigfridsson.se
Postat av: JoJo

jag hoppas att du blir piggare snart gumman. är inte alls kul att vara sådär trött hela tiden :(

sv; dom barsen är sjukt goda. var ju en sån jag skickade till dig. jag hoppas att du kommer gilla den sen när du väl provar den. haha ;D usch vad hemskt att du inte ens har haft pengar så du har kunnat klara av att betala alla dina räkningar. så skönt att fk har insett och gått med på att ge dig pengar nu <3

ja, jag håller med dig om att det är positivt att vi börjar närma oss bästa tiden på året december och julen! <3 längtar som en tok efter julen. haha! får ju alltid julkänslor redan i september varje år. hihi jo jag vet att du kommer julen och advent bli på ett annat sätt för dig i år och jag är så glad för din skull ska du veta :D ja jag åker med samma kollega som sist. vi är så taggade båda två nu! :D den här gången blir vi i ny 5 dagar. så det blir en dag längre än sist vi åkte. vi ska in i en riktig julbutik. tror du att jag är nå exalterad efter det eller? :D hahah!

ja självklart får reine också följa med dig då om du kan komma ner. jag hade typ redan räknat med att han ska följa med isåfall :) jag vill ju träffa karln din förstår du väl :) <3

låter som att du hade en bra vecka och helg gumman :) och tur att det inte bara är jag som har dåligt minne haha. :P i veckan har jag fixat fransarna, varit till frisören och fixat håret och sen har det blivit lugnt hemma efter jobbet bara. hur har din helg sett ut vännen? :) <3​

2017-10-08 @ 09:08:57
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0