Vinst över FK

I onsdagsmorse fick jag ett riktigt glädjebesked som jag fort-
farande lever på. Jag VANN överklagan i Förvaltningsrätten
gällande Försäkrings
kassans beslut om avslag på sjuk-
penningen i somras!!
  Det känns så enormt jäkla bra att rätten
var på min sida och ansåg att Försäkringskassan fattat fel beslut.
Det är inte ofta privatpersoner vinner överklagan mot myndigheter
som Försäkringskassan, så jag känner en stor lycka över detta.
Det är såklart en vinst att jag får pengarna som jag inte fick i
somras, men just att jag som privatperson vann över den för-
baskade myndigheten är också en stor vinst!

 

Kommentarer
Postat av: Carolina Thoor

Jag är så glad för din skull!! Jag hade också känt den här triumfen :D

Sv; ja, det var jätte trevligt med ett kalas förra lördagen :) yes, det är min älskade brorsdotter Jenny på bilden. Hon har blivit så stor nu!! Ja, haha, och nu kommer det åter bli så igen. I lördags diskuterade de med mamman och min bror och mina föräldrar ska nu för tiden ha henne varannan vecka från och med om några veckor. Det tror jag nog gynnar både min bror som måste växa upp och bli en pappa som hon förtjänar. Och bra för Jenny som äntligen får en pappa som bryr sig om henne :) det är jag glad över!

Ja, gunrys tvålar är så sjukt underbara. Klart ett favorit märke hos mig!! Jag ska köpa en nästa vecka tror jag. Så att jag har en till första december hehe :D

2017-11-17 @ 10:27:48
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Amanda

Åh gud vad härligt!!! Stort grattis<3

2017-11-17 @ 14:14:14
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Angelica

Men gud, så skönt! Heja dig!!

2017-11-17 @ 16:59:36
URL: http://angelchanelle.blogg.se
Postat av: JoJo

jag är så himla glad för din skull att du vann över fk! :D som sagt är svårt att göra det som privatperson men du lyckades gumms! :D

sv; ​tack fina vännen! <3 jag blir lika glad varje gång du säger det. hihi :D jag älskar din insta också. :D <3 jag älskar gunry's dom tvålarna. använder alltid nån av dom själv. men tror inte att jag kommer köpa nån juldoft i år. det tar sån lång tid för mig att göra slut på den om jag börjar använda den i december. haha xD den cherry blossoms är en av mina favoriter. nu har jag cocos och ska nog använda den som luktar ananas sen :D


vad skönt att du är klar med vissa och vet vad du ska köpa till dom du inte har köpt till än :) jag är klar med joline nu. det blev alfabetsklossar i trä och så ska hon få ett lamm som även är en vetemjukis :D jag tror att flickorna kommer uppskatta att få en presentbox med nå lotions och sånt i ;D förstår att du inte vet vad du ska köpa till pojkarna. det är ju svårt att köpa till dom. speciellt när dom är i 12 års åldern :o
nej men usch mår du illa än på morgonen? att det inte vill ge sig, men snart kanske? :) njaa än tycker jag inte att jag märker nån skillnad men har ju såklart glömt att ta d-vitaminen nån dag också. så typiskt mig. kan aldrig komma ihåg att ta vitaminer exakt alla dagar. haha xD
ja som du ju vet redan så visade provsvaren att allt såg normalt ut. blev såå glad och lättad när jag fick det beskedet. nu har dom varit borta i ett år så jag hoppas att dom fortsätter med det också :) <3​

2017-11-17 @ 17:54:44
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: Hanna

Åh men tack så jätte mycket!
Ja jag ska uppdadatera mycket om både henne och sen ska ja blogga lite om hur kroppen kommer tillbaks till normalt oh så!😍

2017-11-17 @ 18:31:05
URL: http://Nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Gabriella

Åh såå roligt!!

2017-11-17 @ 20:46:50
URL: http://gabriellasigfridsson.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0