Onsdag

 
Andra dagen med tidig uppstigning denna vecka.. Jag ska
nämligen spendera hela förmiddagen på sjukhuset för diverse
provtagningar. Inget som jag ser framemot alls, särskilt inte
då jag är fastande och inte har fått äta/dricka sen igårkväll.
Håll tummarna för att allting går bra på sjukhuset! När jag
kommer hem blir det en lugn dag med vila på soffan, för jag
vet hur min kropp brukar må efter sjukhusbesök och prov-
tagningar.. Men till något roligare så har jag och hjärtat bott
1 vecka i vår lägenhet. Så fort tiden har gått!
Hoppas ni får en bra och fin onsdag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas allt gick bra på sjukhuset<3

2017-11-08 @ 20:07:35
URL: http://mandasdiary.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0