Onsdag

Arkivbild.
 
 
Igårmorse vaknade vi upp till ett snötäckt Kalix. Så fint!
Önskar det kunde vara så här tunt med snö hela vintern,
det skulle vara lagomt, men tyvärr kommer det bra mycket
mer snö.. Även denna morgon ligger snön kvar på backen,
vilket får mig att längta ännu mer till advent och jul. Snart
är det dags att ta fram julpynt, baka massa julfika, handla
de sista julklapparna etcetera. Det är en så mysig tid vi har
framför oss!


Men än ska vi inte börja julstöka, det får vänta till slutet av
månaden har jag tänkt. Däremot ska jag dona i köket denna
onsdag, för i eftermiddag kommer mamma över på middag.
Trevligt! Nu är det bäst att mätta magen med frukost och
sedan sätta igång med förberedelser.
Hoppas ni får en fin onsdag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oftast är de dom som gått över tiden eller dom som har speciella anledningar som får igångsättning och jag är ju sjukhusrädd så de blir för mycket och därför fick ja de !:) väldigt skönt!

2017-11-15 @ 10:56:23
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Madeliene

ÅH så himla fint med snö! :)
Hos mig har vi bara haft lite snöfall men inte riktigt så kallt att det faktiskt har lagt sig ner :)
hoppas du får en fin onsdag!

2017-11-15 @ 12:38:03
URL: http://madelienelothman.blogg.se
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det blir så härligt ljust och fint av snö! Men idag startade inte bilen, suck!!!

Nä, kan ju inte välja jobb själv direkt, eftersom jag är så mentalt sjuk. Jag fick ingen hjälp, men fick ultimatum. Hur gick det för dig, fick du tillbaka din sjukersättning?

2017-11-15 @ 14:09:11
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Myspys med snö :D den som kom hos oss i veckan fick inte stanna kvar länge ;D :/ SV: förstår att det är skönt med lite större nu ;) Det låter bra det :) Hoppas du får en fin helg! =)

2017-11-17 @ 18:06:55
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0