Måndag

Första helgen i nya lägenheten är förbi, och oj vad det har
varit mysiga dagar! Vi har pysslat och donat här hemma
så nu är alla flyttkartonger borta, allt är uppackat och lägen-
heten städad. Nu är det ett riktigt hem! Skönt att starta
denna nya vecka med ett rent och fint hem och slippa leva
i flyttkaos.


Jag är glad att flytten är över men även att mitt mående har
blivit bättre den senaste veckan. Som ni kanske minns så
låg jag utslagen i princip hela oktober, men nu har jag mått bra
i drygt en vecka och det känns så skönt! I veckan är det därför
comeback på gymmet som gäller, wiie! Har inte gymmat
på en månad så det ska bli härligt att lyfta lite vikter igen.
Förutom att jag ska gymma i veckan så ska jag även till sjuk-
huset för två besök, ett imorgon och ett på onsdag. Senare i
veckan ska vi åka till Haparanda för att handla, äta kinamat
och möjligtvis gå på IKEA.
Har ni några planer för veckan?
 
 Smörgåstårtan som vi åt i lördags när vi firade mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0