Måndag

 
Så var det måndag och sista veckan i november har startat.
Jag och hjärtat avslutade helgen igår med ett biobesök och
såg Mordet på Orientexpressen. Den var faktiskt bättre än
vad jag hade förväntat mig.


Med biobesöket som avslut på veckan så är jag redo att ta mig
an den här nya veckan och dess utmaningar. Det känns som
att en hel del finns på min agenda under de kommande dagarna.
Bland annat väntar två sjukhusbesök, imorgon och på fredag.
På lördag ska vi åka till Seskis för att fira mommo som fyller år
två dagar senare. Myspys med en tripp dit, det är ett tag sedan
sist. I övrigt har jag några telefonsamtal att ringa under veckan,
bland annat måste ett frisörbesök bokas. Till helgen är det första
advent också, vilket självklart ska firas med tända ljus, glögg
och lussebullar. Mys!
Vad ska ni göra i veckan?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så mysigt med bio <3

2017-11-27 @ 15:09:07
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: JoJo

vad mysigt med bio :) jag var på bio förra måndagen med mamma och brorsan och på onsdag ska jag och syrran på bio :)

sv; men tack fina du, vad go du är gumman! du är också alltid snygg! :* <3 det är mitt favoritläppstift just nu. märket heter sugarpill och jag köpte det på ebay för lite över 400kr med frakten. liiite dyrt men ändå värt det :D åh jag älskar ju nyx som du vet :D längtar såå tills jag får börja öppna min kalender! <3

jag håller också tummarna att fk kommer godkänna läkarens nya sjukintyg utan strul och krångel. men tyvärr så kan man ju aldrig vara säker när det kommer till dom :/

vad skönt att du är klar med alla julklappar nu. det är inte jag, men fick lön idag så jag ska fundera ut vad jag ska köpa till dom jag har kvar :)

nej men usch vad jobbigt att du spyr vissa mornar. jag hatar verkligen att spy så jag lider med dig gumms :( men är ju skönt att du mår bra efter att du har spytt i alla fall :)​

2017-11-27 @ 20:25:35
URL: http://nouw.com/rockdoll

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0