Luleå

 
Måndagmorgon och vi vänder blad till en ny vecka igen!
Det här blir en vecka med många punkter på agendan. Helt
annorlunda än hur förra veckan såg ut. Det viktigaste i veckan
är ettsjukhusbesök. Imorgon ska tvätt och ett bankärende fixas
och i helgen, om jag har ork och energi, ska jag roa mig med
att baka lite inför advent. Det ska bli så mysigt! Men först ut på
veckans agenda är något ännu roligare: Ett besök till Luleå
idag!
Vi ska handla några julklappar, äta kinamat och eventuellt
göra ett snabbt besök hos pappa innan hemfärd. En trevlig och
mysig dag i storstan väntar!
Vad sker hos er i veckan?

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så mysigt med Luleå <3

2017-11-20 @ 15:45:15
URL: http://mandasdiary.devote.se
Postat av: Carolina Thoor

Låter som en trevlig start på veckan! Själv var jag ledig idag, men trotts att det i sig har varit skönt så har det varit otroligt ensamt och fått mig att ständigt tänka på Niclas :( vilket då aldrig är roligt att sakna en person man inte kan göra något åt fören om typ fyra dagar..

Sv; ja.. Inge roligt. Men det är skönt nog mycket bättre nu :D

Nej, men visst. Det är ju inte det och det förstår jag att du känner/tycker :D

Ja, hon har blivit så stor! Jag menar om ca 1,5 månad är hon hela 6 år!! Alltså shit, hur fort går det egentligen? xD
Ja, det hoppas jag med. Det är nog bra som sagt både för Jenny och för min bror så det blir nog bra. Och med mina föräldrars stöttande + mitt stöttande blir det nog jättebra! :)

2017-11-20 @ 19:09:52
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: Sarah

Va gott me Kinamat :)

2017-11-20 @ 23:47:52
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0