Torsdag

 
 
Vaknade nyss upp till ett soligt och fint vårväder denna torsdag-
morgon. Vanligtvis skulle jag bege mig ut och njuta av dess
varma strålar under en promenad. Men nu på grund av medicinen
klarar jag inte av solen, det är extremt jobbigt för ögonen då ljus-
känslighet är en av biverkningarna. Så nu vill jag hellre vara inne,
det är skonsamare mot ögonen.
 

När jag ändå skriver om biverkningar kan jag nämna gårdagens
läkarbesök. Vi utvärderade den nya medicinen och läkaren +
överläkaren kom fram till att medicinen inte passar mig eftersom
jag har så gräsliga biverkningar trots att jag ätit den en månad.
Fick istället en ny medicin som jag ska hämta ut från Apoteket
idag. Känns inte kul att behöva prova ännu en till sort, jag känner
mig som en försökskanin.. Det positiva är att den nya medicinen
är statistiskt bevisad som effektivast mot min nya diagnos, och
den ger inte särskilt stora biverkningar. Håller tummarna att den
fungerar bättre på mig! Innan jag ska till Apoteket för att hämta
medicinen tänkte jag få i mig frukost och se Ink Master.
Vad är era torsdagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh men trist :/

2017-05-04 @ 15:25:34
URL: http://nouw.com/fitnessinspiration
Postat av: Erika

Håller tummarna på att den nya medicinen är bättre :)

sv. Här blev det grillat på Valborg :)

2017-05-04 @ 15:42:12
URL: http://icanpikan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0