Plans

1 år tillsammans med min pärla den 6/5.
 
 
Igår gick vi in i årets femte månad, maj. Helt galet att sommar-
månaderna snart är här! Fast här i Norrbotten känns det som
att sommaren är långt bort tyvärr eftersom det snöat flera
gånger senaste dagarna. Men det finns andra saker som jag
kan glädjas åt istället denna månad, så som att det bara är
4 veckor kvar tills mamma flyttar till Kalix. Wiie! Maj kommer
alltså bjuda på flyttpackning och rensning, jag ska försöka
hjälpa mamma med det när jag har ork och energi. Hoppas att
mitt mående kommer vara bättre än i april så att jag kan hjälpa
till litegrann. Den 6:e maj firar jag och min pärla (bilen) ett år
ihop. ♥ Tänk att det redan är ett år sedan jag hämtade bilen
från bilaffären. 28:e maj är det Morsdag men det ska vi fira
senare eftersom det krockar med mammas flytt. Sen blir det
som vanligt flera sjukhusbesök under månaden..
Hur ser era planer för maj ut?

Kommentarer
Postat av: JoJo

men lägg av? är det snart ett år sen du köpte bilen?! :o kändes ju som nyss! hahah xD

sv; hehe jag förstod att du skulle gilla inlägget ;) ja köpa boobies skulle ju inte alls sitta fel. jag vill även ha fillers i läpparna men vette fan om jag vågar xD hahaha!

usch jag lider verkligen med dig. är inte alls kul att veta att du mår som du gör. :( men är ju bra att du har fått minska på dosen. jag hoppas att du kommer må bättre utav det. var det imorgon du ska till läkaren? <3​​

ja jag fattar inte alls varför det blev så med din kommentar. skumt som sagt. men men :P

jag gjorde inget speciellt på valborg. var hemma hos syrran och var lite barnvakt som du redan vet och sen när jag kom hem på kvällen så tog jag bara det lugnt i soffan :) vad gjorde du själv? <3​​​​

2017-05-02 @ 16:14:33
URL: http://nouw.com/rockdoll
Postat av: J

Så roligt!

2017-05-03 @ 02:45:09
URL: http://lessonoflife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0