Onsdag

 
Efter att ha sovit över en vecka hos mamma i bäddsoffa kändes
det skönt att lägga sig i sin egna säng igårkväll. Men det var
tungt att kliva upp imorse trots att jag sov till 09.30. Tur att
jag inte har något inbokat förrän under eftermiddagen, då hinner
jag förhoppningsvis kvickna till liv innan. Mår fortfarande inte bra
trots dosminskning.. Känns som att jag är halvt i dvala hela tiden
och det kopplar inte mellan hjärna och kropp. Varför kan man inte
ha mediciner utan biverkningar? Det hade varit så mycket lättare!
Men nej, klart man ska ha hemska biverkningar när man redan
mår dåligt.. Eftersom jag inte klarar att göra i princip nått så
ska jag bara ta det lugnt i soffan och se ikapp flera missade
program innan eftermiddagens läkarbesök. Hade velat närvara
på Kvinno- och Tjejjourens möte ikväll men i detta skick går det
inte tyvärr.. Så synd!
Ha en fin onsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Skönt att vara hemma igen, men ditt träliga mående nu alltså :(( Så tråkigt!! SV: nä du har haft annat i tankarna och så är det ju!
Jo vi hade det jättemysigt :) Shuffleboard är typ som curling kan man säga. Det är små grejer som man skickar iväg på en bräda och så ska man få poäng, som curling =) Svårt att förklara och låter inte så kul (trodde inte de skulle vara roligt) men tävlingsmänniska som man är kom man in i det och det var roligt! :)
Första juni är det dags :D Så det närmar sig! Det går rätt bra med examensarbetet, vi letar artiklar för fullt och det är inte så bara att göra.. det tar tid! Men det ska nog bli bra till slut :)

2017-05-04 @ 20:07:14
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0