Måndag

 
Måndag. En ny vecka har startat och det är bara 1½ vecka
kvar
tills mamma flyttar hit till Kalix! Jag startar den här
veckan med ett sjukhusbesök tidigt nu under morgonen. Ska
träffa en ny läkare och det känns alltid lika jobbigt.. En ny
person som man ska berätta allt för gällande den psykiska
ohälsan. Nå ja, jag hoppas att läkarbesöket går bra! Resten
av dagen blir förhoppningsvis lugn här hemma, det tar alltid
på krafterna att besöka sjukhuset.. Under veckans gång ska
jag försöka packa lite inför helgen, gymma och eventuellt kolla
in Kulturnatta om måendet tillåter innan jag åker till mamma
på lördag för att hjälpa henne med det sista inför flytten.
Har ni några planer för veckan?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

det låter ju alldeles fantastiskt!! Jag ska mest vila och andas och ta det lugnt i veckan. Det kommer bli alldeles lagom tror jag. Jag är hundvakt i tre dagar till, men sedan är det tillbaka till mitt normala liv.

2017-05-22 @ 09:48:52
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Carolina Thoor

Ja, att ständigt åka till sjukhuset plus att den här gången träffa en helt ny läkare, tar på krafterna. Jobbigt :( hoppas att den här läkaren är bra och att du trivs med honom/henne :)

Sv; åh vad skönt att börja så tidigt att man är klar med tvättandet vid nio tiden haha! :D
Nej, det var inte någon vidare. Varken att vara otaggad på arbetet plus att gå upp tidigt idag och arbeta. Känner mig smått som en zombie, trött.. Men nu har jag arbetat både söndag & måndag och skönt nog ledig imorgon :D

Hm.. Jo, när du säger det så så lät det inte så bra då du får dem här maniproblemen :/ hoppas att det går över!!

Jo, smartast. Åh djuret (alltså katten då) skulle bli oerhört älskad utav oss. Vi är inte sådana. Bara det att vi har stött på så fräcka och oförskämda katter under våra dar, men det beror även på hur man uppfostrar dem, precis som hundar. Även fast dem är mer själviska än hundar, är dem ju ändå nästintill lika krävande :)

2017-05-22 @ 17:13:04
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: elin

Sv: jag är så van vid att ha detta så för mig är det inga problem med fransarna men andra kan nybörjare kan nog tycka det!<3

2017-05-22 @ 18:22:27
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: jessy

Va jobbigt :( Men hoppas det kändes bra iallafall! <3

2017-05-22 @ 19:51:10
Postat av: NICOLE

Förstår att det verkligen inte kan vara kul att träffa en ny läkare!Det måste vara jobbigt att dels dra upp allt, och sen kan de ju kännas smått oförstående då de inte varit med "från början".
Men härligt att tiden drar ihop sig för din mammas flytt :D Snart har ni nära till varann!
SV: ja det var sjukt gott faktiskt, kommer definitivt göra ett besök där igen :) . Pulled pork är himla gott :) Vi gör det i vår slowcooker och då blir det extremt gott :D
Jo vi har suttit nu ikväll och vi känner väl att det inte är Så mycket kvar att göra ändå.. känns såå skönt!!! Bara småfix som innehållsförteckning, lite referenser och sådär men i det stora hela är det klart! =) Vi skickade det till vår handledare ikväll som ska kika på det imorgon :D Spännande att se vad hon säger!
Jo alltså det här är ju på B-nivå, vi skriver den uppsatsen - så det är opponering på andra kursares arbete :) Vilket visade sig vara vår tredje pluggkompis, hennes och hennes ex.arb.vän då, så det blir ju kul att granska deras :D
Så det är opponering och seminarium som gäller. Ska faktiskt bli riktigt kul , jag är taggad på det! Idag släpptes nämligen grupper och examinator och jag tycker det ser bra ut :D
Och jag trodde lika om dig med inlägget haha ;D
Hm njae, på skolan blir det inget stort eftersom att vi går distans och de inte vet vilka som kommer (vi har fått anmäla vilka som vill ha mat, men det är ju långt ifrån alla..). Men annars kommer jag nog fira med mina vänner + familj :) Det är ju ändå speciellt tycker jag att ta examen, inte bara student och sådär, :) Och även fast jag med stor sannolikhet pluggar vidare i höst kommer jag ju inte studera något mer program, utan kurser :) Så det här blir ju min examen, tills jag tar kandidaten i framtiden :D Så taggad och glad!! =)

2017-05-23 @ 00:02:20
URL: http://nwistrand.forme.se
Postat av: Days by Johanna

Hoppas läkarbesöket gick bra.

2017-05-23 @ 20:12:48
URL: http://daysbyjohanna.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0