Lördag

 
Medicinupptrappning igår = jag är hög på livet och är dur-
acellkanin igen.
Men denna natt fick jag lite mer sömn än 3
timmar som sist, så det känns ändå okej. Som jag skrev förra
gången så är jag hellre "hög" och duracellkanin än deprimerad
och tömd på lust och energi. Eftersom både hjärna och kropp
går på högvarv dessa perioder har jag svårt att komma till ro,
så klockan 05 klev jag upp superpigg. 1h promenad i solskenet,
renbäddat sängen, plockat och bryggt kaffe var redan avklarat
strax efter 07, haha. Nu väntar andra muggen kaffe och
kommentarer i väntan på att gymmet ska öppna 09. Eventuellt
kommer mamma hit på besök under dagen, annars finns inga
planer för denna lördag.
Vad är era planer för dagen?

Kommentarer
Postat av: elin

Sv: Mums kaffe! nej sjukpenning är inte mycket att leva på gjorde också det under en tid och det gick liksom inte!<3

2017-05-20 @ 09:08:46
URL: http://devote.se/johnssons
Postat av: jessy

Skönt du fick sova bättre då iallafall! Och vilken söt kopp :D

2017-05-20 @ 09:20:10
URL: http://nouw.com/jessygunnarsson
Postat av: Rebecha

Låter som du är piggare. Idag ska jag hinna massor, känns som listan är lång på att behöva göras, så kloning vore underbart 😅 men nää vi får ta dagen som den kommer.

2017-05-20 @ 09:46:24
URL: http://rebechapysslar.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Så kul att din mamma kom :D Och att hon hade med sig blommor och choklad ;) Mumma! Hoppas ni får en trevlig dag/dagar! =)
SV: Ja det är ju galet gott alltså! Ett beroende, vi köper en hel del.. Bättre än godis men inte nyttigt alltid heller ;) Haha
Vad gjorde du för inlägg menar du? :)
Jo av de två tillstånden förstår jag att du föredrar som det är nu! Men skönast vore det ju om det var jämnt såklart ;)
Jo nu går det faktiskt riktigt bra!!! Så skönt att kunna säga det, efter att ha bytt idé och inriktning och allt. Nu är resultatet i stort sett klart och vi ska börja diskussionen. Känns fantastiskt :) Rituals finns i Umeå :) Så där får du kolla när ni far dit ;)
Jag har pluggat på både uni och högskola men vet inte riktigt vad skilnaden är - så jag googlade ;) Det handlar om olika examen som de kan ge ut och olika inriktningar typ :)
Vi har haft 3,5 vecka på oss... PANIK. Men som sagt det rer sig, men det blir otroligt sena nätter och tidiga mornar nu. Så på torsdag kraschar vi nog men det får det vara värt!

2017-05-20 @ 13:44:24
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0