Fredag

 
Är det någon annan som är dagvild den här veckan? Jag är nog
dagvild som det är men dessa "trasiga" veckor med röda dagar
gör mig ännu mer förvirrad. Det känns inte alls som fredag
idag, snarare som onsdag.. Men fredag 5:e maj är det och jag
har sjukhusbesök idag igen. I onsdags hade jag en eftermiddags-
tid men idag ska jag vara där klockan 10. Jobbigt då jag har så
svårt att vakna på morgonen på grund av medicinen. Hoppas
det blir bättre med den nya medicinen som jag börjar med idag.
Trots att jag är i halvdvala och som en zombie så ser jag fram-
emot dagens sjukhusbesök, det kommer vara välbehövligt.
Vad som sker resten av denna fredag återstår att se, det blir nog
en myskväll i soffan med Diesel och serietittande. Har en del
program att ta ikapp.
Hur är era fredagsplaner?

Kommentarer
Postat av: ajlimullersandvik.blogg.se

Det låter tungt. Den enda medicin jag fått är lergigan, för precis när jag sjukskrevs drog både min läkare och min psykolog på semester. Ska inte få träffa henne förrän på måndag.

Utmattningen är piss, men deppigheten är värst för mig. Den är så himla... jätteförlamande. Jag hade ändå önskat att jag kunde göra NÅGOT trevligt under sjukskrivningen - typ som de dagar du orkar gymma hade jag kunnat orka spela basket eller så - men icket. När orken är där är jag så himla gråtmild och deppig och vill absolut inte visa mig bland folk. Sämst. Hoppas snart få gå ill jobbet igen, men hittills är det lika illa om inte värra än förr.

2017-05-05 @ 10:46:36
URL: http://ajlimullersandvik.blogg.se/
Postat av: Boel

Hoppas det blir bättre med den nya medecinen <3

2017-05-05 @ 11:50:57
URL: http://livetsmix.spotlife.se
Postat av: carolines

Blir också helt förvirrad med dagarna! Speciellt dessa korta veckor då min sambo kommer hem på fredagar istället för torsdag, så det känns som torsdag för mig nu när min sambo kommer hem :'D Haha! Vi har inga planer alls, ska nog bara ta det lugnt i solen & kanske se någon film ikväll. Låter som att du kommer ha en lika lugn kväll som mig, skönt! <3 Trevlig helg finis.

2017-05-05 @ 12:19:22
URL: http://nouw.com/carolineanette
Postat av: Caroline

Jag är hemma med mensvärk så jag ligger mest i soffan idag men tänkte iaf tvätta för det är nog en två veckor sen sist :3 Hoppas du får en fin fredag och helg och att det gick bra på gymmet :)

2017-05-05 @ 13:08:39
URL: http://nouw.com/awesomecaroline

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0