Fredag

 
Fredagmorgon, klämdag och sista fredagen i maj.
Jag är fortfarande hos mamma och blir här ett par dagar till,
men idag ska jag åka hem till Kalix en sväng över dagen.
Behöver komma iväg och göra något för att komma på andra
tankar än måndagens läkarbesök och FK-samtalen. De senaste
dagarna är det just ovanstående som cirkulerat hela tiden i
tankarna.. Den här fredagen är det Kulturnatta i Kalix vilket
innebär lite olika matstånd, talangjakt, cruising, musik etcetera.
Vet dock inte om jag klarar att gå dit och titta under dagen,
beror på måendet, om det är mycket folk, högljutt osv. Men ska
försöka en liten stund i alla fall, några minuter är alltid nått!
Det är en av mina utmaningar som jag ska träna på.
Har ni några fredagsplaner?

Kommentarer
Postat av: Tilda Barkselius

Inte ens tänkt på att detta är sista fredagen i maj :/

2017-05-26 @ 12:17:05
URL: http://nouw.com/tildabarkselius

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0