Bilder från senaste veckorna del 2

Här kommer del 2 av bilderna från Seskisbesöket.

Diesel tar hand om mig när jag mår dåligt, så gulligt!

Godaste Pollyn ever, jisses så god!

Jag och mamma trotsade vårat mående och gjorde
smörgåstårta till Valborgsmässoafton.
Valborgsmässoafton spenderade jag och mamma hemma
i mjukisar
eftersom båda mådde dåligt, men försökte
pigga upp mig med spa på förmiddagen.
 
Mitt lillhjärta, världens finaste Diesel!

På valborgs snöade det för fullt hela dagen.. Oklart om
det var
30:e april eller 30:e december när man tittade ut..

Smörgåstårta och Nocco, det var mitt valborgsfirande.

Flyttkaoset hos mamma har börjat, haha!

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Fiiina bilder, roligt att se!!

2017-05-09 @ 19:04:13
URL: http://gabriellasigfridsson.devote.se
Postat av: Days by Johanna

oh de polly måste jag testa och smörgåstårtan ser sjukt god ut!

2017-05-09 @ 20:10:56
URL: http://daysbyjohanna.se
Postat av: Erika

Så kul att se :)

sv. Ja här var det också upp mot 20 grader. Vissa dagar var det mindre roligt väder men graderna låg ändå kring 12-14 grader :)

Så roligt att du ska överraska henne, då blir hon glad :)

2017-05-09 @ 20:33:08
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: Carolina Thoor

Jätte härliga bilder! :D

Sv; ja, så skönt att jag var ledig igår. Så skönt! :D
Ja, det var verkligen välbehövligt & så underbart att kunna rå om sig själv och även ha en sovmorgon idag då jag har arbetat kväll. Trött nu, men ändå skönt att jag får sova ut lite! :)

Jaså? Åh! Så en liten överraskning alltså? Mysigt :D

Vad skönt att du slutade att gå på dem här tabletterna som gjorde dig däckad. Skönt att du går på nya tabletter nu som gör att du känner dig bättre. Hoppas att det fortsätter :D

2017-05-09 @ 21:59:10
URL: http://knaset.blogg.se/
Postat av: NICOLE

Många härliga bilder :D Och de där Polly'sarna, jag tror att de antingen är supergoda eller inte alls.. Jag måste testa ;)
SV: Å tusen tack, igen :D <3 Ja det var en jättebra helg verkligen, på alla vis :) Hm oj nu vet jag inte vilket märke det var, eller jag minns inte. Det kan stämma att det är det :) Den är bra iaf, har gjort två försök idag o de blev båda bra ;)
Vad kul att ni fortfarande har kontakt :) förstår att det värmer när han hör av sig och frågar hur läget är. Ni kanske kan återuppta närmre kontakt i framtiden :) Tiden kommer utvisa :D <3
Min tisdag har varit fin, hoppas din också varit det!

2017-05-09 @ 22:43:16
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0