Torsdag

Arkivbild från januari då det också snöade massor..

 
Alltså hallå, vädret?! Det har snöat nästan konstant de senaste
två dygnen.. Fy vad jag är less det! Jag vill ju ha vår, inte mer
snö! För att få ut lite agressioner över vädret fick det bli ett
cardiopass på gymmet tidigare imorse. Så skönt att plugga i
hörlurarna i öronen, slå igång Tyngre-podden och glömma
snön och allt annat. Efter 50 minuters cardio och en dusch
är jag nu redo att hugga in på frukosten. Så hungrig! Sen får
jag se vad torsdagen bjuder på, har inget planerat. Ikväll är
bästa tv-kvällen med Farmen, Tunnelbanan och Gåsmamman.
Whoop whoop, bra program + kvällsgott = bra kväll!
Hoppas ni får en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: Petra

sv tyvärr inte har varit en jobbig dag i går

2017-03-02 @ 11:10:31
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi har ingen snö alls samt plusgrader.

Svar: Tack fina du! Ja verkligen :D Han längtar massor haha merän sin mamma haha Det är dock ingen kräksjuka jag åkt på..

2017-03-02 @ 13:39:53
URL: http://theresequeen.com
Postat av: Linda

äter inte heller semlor, är allergisk ;)

2017-03-02 @ 15:48:40
URL: http://www.nouw.com/lindalinnros
Postat av: Erika

Låter tråkigt att fortfarande ha snö :/ Men men!

2017-03-02 @ 16:45:45
URL: http://icanpikan.blogg.se
Postat av: NICOLE

Haha snälla vän, bor en där uppe så ser det ju ut så i mars ;) Du får nog stå ett par månader till ;D
SV är inte så jätteförtjust i det, utan jag mixar och så lägger det i skål. Då blir det ju som yoghurt och det är bra tycker jag :) Acai är ju ett superbär som innehåller SÅÅ mycket bra, googla :) Det ska jag ha i mina smoothies :) har läst mycket om det och velat testa men pallar inte beställa något sånt.. så då blev jag glad när det fanns här :D . Aha ok :) Vad skönt att få håret fint och fräscht igen :) Jag har ju sån tur att min faster är frisör så jag klipper och färgar mig billigt hos henne :D Och min andra faster är hudterapeut och massör. :) Så det är lyxigt värre! Jo precis, jag (vi) vill ju hans bästa men samtidigt är vi ego som vill ha kvar han ju :) Men han blir nog frisk när jag kommer hem i helgen ;) . Nä det har vi inte, utan vi åker nog direkt om det skulle bli något akut. Han får ändå i sig mat, det är bara det att han inte gluffsar i sig lika mycket som förr.
Det gick bra hos tandis :) Det var inga större problem. Håller med dig, fast läkare kanske snäppet värre. Det handlar ju oftast om viktigare och större grejer och då är det supreviktigt att patienten känner kontakt med sin läkare :)

2017-03-02 @ 20:13:18
URL: http://nwistrand.forme.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Vad har du för E-postadress?: (publiceras ej)

Vad heter din blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0